ایران می‌تواند نیاز صنعتی کشورهای منطقه را تامین کند

عصر معدن- هشتمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ، معدن و ماشین‌آلات وابسته ۱۰ الی ۱۳بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس برگزار می‌شود. با توجه به شرایط موجود این نمایشگاه می‌تواند فرصتی برای معرفی توانمندی شرکت‌های معدنی و صنایع وابسته باشد.;

ایران می‌تواند نیاز صنعتی کشورهای منطقه را تامین کند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹:۰۰

    سهراب شرفی، رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت فارس در گفت و گو با «عصرمعدن» درباره برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: شاید اولین هدف ما در هشتمین دوره از برگزاری این نمایشگاه در شرایط فعلی و با توجه به تحریم‌ها این است که توانمندی‌های خود را به کشورهای دیگر به ویژه کشورهای همسایه مانند عراق، افغانستان و کشورهای عربی معرفی کنیم.
    وی تصریح کرد: نباید اجازه دهیم در شرایط فعلی صنعت ما به دست فراموشی سپرده شود. درنتیجه تلاش براین است در این بحران و موج عظیمی که به سمت کشور می‌آید مانند یک ناخدای مجرب سکانداری کرده و اجازه ندهیم ناراحتی و نا امیدی در صنعت حاکم شود. از سویی دیگر سعی می‌کنیم از مصرف کنندگان نیز در این نمایشگاه دعوت شود تا آنها نیز در این برهه حضور داشته باشند تا توانایی‌های داخلی معرفی شود و بتوانیم بر تبلیغات خارجی غلبه کنیم.
    شرفی افزود: به طورکلی اصلی‌ترین هدف در این دوره از نمایشگاه حمایت از تولید ملی است.
    رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت فارس با اشاره به تغییرات این دوره از نمایشگاه، بیان کرد: سعی ما بر این است علی‌رغم همه مشکلات، توانایی‌های موجود را معرفی کرده و این باور را در منطقه ایجاد کنیم زیرا ایران می‌تواند بخشی از نیازهای منطقه و کشورهای حوزه خلیج فارس را تامین کند.
    شرفی گفت: برخلاف دوره‌های گذشته که نمایشگاه ساده و بدون تبلیغات انجام می شد، این دوره از رویداد به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود و در تلاش هستیم تا تبلیغات فرامرزی در این باره داشته باشیم.
    وی تاکید کرد: در حال حاضر در شرایط سختی قرار داریم اما در همین شرایط های سخت است که می‌توان توانایی ها را نشان دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر