برگزاری جلسه عملکرد ۶ ماه شرکت مس شهید باهنر با حضور هیات مدیره تاصیکو

عصر معدن- جلسه ارزیابی عملکرد دوره ۶ ماهه شرکت مس شهید باهنر با حضور مدیرعامل صدر تامین، هیات مدیره تاصیکو و مدیر عامل مس باهنر برگزار شد.;

برگزاری جلسه عملکرد ۶ ماه شرکت مس شهید باهنر با حضور هیات مدیره تاصیکو
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از ایلنا، جلسه ارزیابی عملکرد دوره 6 ماهه شرکت مس شهید باهنر با حضور غلام رضا سلیمانی، مدیرعامل صدر تامین، هیات مدیره موظف و غیر موظف تاصیکو، مدیر عامل مس شهید باهنر برگزار شد.

    سلیمانی در این جسله ضمن تاکید برسیاست های دولت، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی گفت: براساس گزارش های دریافتی و طی بازدید های انجام شده از مس شهید باهنر این شرکت از تکنولوژی لازم برخوردار است اما برای حضور رقابت پذیر در بازار های داخل و خارج این مهم نیازمند توجه و به روز رسانی است.

    مدیرعامل تاصیکو بیان داشت: با توجه به اسناد بالادستی در کشور بخصوص در مجموعه شستا و صدر تامین موردی موجود ندارد که ما برای آن راهکار نداشته باشیم بنابراین در راستای تحقق برنامه گام بردارید چراکه سهامداران براساس اطمینانی که به شرکت داشته اند اقدام به خرید سهام کرده و می کنند.

    وی ادامه داد: معاونت فنی و نظارت تاصیکو با حضور در شرکت ها و برگزاری جلسات مدون تلاش دارد به بهترین نحوه ممکن امر نظارت بر شرکت ها را در دستور کار قرار دهند و گزارش های تهیه شده از سوی معاونت را به شرکت ارائه تا اعلام نظر از سوی مدیرعامل شرکت و سایر بخش ها صادر و در دستور کار قرار گیرد.

    ضیایی، مدیر عامل مس شهید باهنر نیز در این گفت: هیات مدیره مس شهید باهنر براساس سیاست های اعلام شده و در چارچوب قانون و برنامه گام برداشته و می دارد و بنده به عنوان عضو این شرکت اعلام می کنم که مس شهید باهنر از تمام توان خود را برای رضایت سهامداران همانند گذشته بهره خواهد گرفت.

    وی ادامه داد: زمانبندی در راستای دستیابی به چشم انداز اعلام خواهد شد تا صدر تامین و سهامداران در جریان برنامه های طبق تاریخ های اعلامی قرار گیرند. امروز شرکت 17 برنامه کلیدی و 32 برنامه راهبردی را در دستور کار دارد که این مهم با توجه به زمانبدی نتایج قابل توجهی هم برای شرکت و هم برای سهامداران خواهد داشت.

    گفتنی است، سعید عبودی، رییس هیات مدیره، غلام رضا سلیمانی مدیر عامل و نایب رییس هیات مدیره و آقایان شایان نقی زاده باقی، حمزه وکیلی، حمیدرضا شاهوردی هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری صدر تامین را تشکیل می دهند.

    همچنین پیش از آغاز جلسه حمزه وکیلی طی حکمی از سوی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین به عنوان معاون فنی و نظارت تاصیکو منصوب شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر