ابهام در توسعه معادن زغال‌سنگ/ آیا رکود به صنعت زغال باز می‌گردد؟

عصر معدن- فشار جهانی برای حفر معدن جدید زغال‌سنگ هشدارهایی را مبنی بر اینکه اشباع عرضه می‌تواند این صنعت را از رونق بخشیدن به ورشکستگی نجات دهد ترسیم می‌کند.;

ابهام در توسعه معادن زغال‌سنگ/ آیا رکود به صنعت زغال باز می‌گردد؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» این هشدار می‌تواند رکود اقتصادی 5ساله زغال‌سنگ را که در سال 2016 به پایان رسید، معکوس کند. این در حالی است که با وجود فشار رئیس‌جمهور دونالد ترامپ، برای استفاده از زغال‌سنگ برای تولید برق احیای آن با سرعت زیادی در ایالات‌متحده کاهش‌یافته است.

    در اوایل این هفته، شرکت انرژی Consol حداقل 5معدنکار دیگر از ایالات‌متحده، انگلستان و استرالیا در برنامه‌ریزی های خود، پروژه‌های بزرگ جدیدی را تعریف کردند. این یک استراتژی تهاجمی است که کمی نگران صنعت بوده و ممکن است درست همان طور که مصرف کاهش می‌یابد به سرعت خروجی  افزایش یابد.
    Scott Schier، یک تحلیلگر در شرکت اوراق بهادار Clarksons Platou ، گفت: "تعادل تقاضا در فضا بسیار فشرده است اما اگر بیشتر به صورت آنلاین فعالیت کنند، این مساله درست خواهد بود.

    شرکت انرژی بادی، بزرگترین شرکت زغال‌سنگ ایالات‌متحده، در حال حاضر خروجی خود را با به دست آوردن معدن Shoal در ماه دسامبر گسترش داده و می‌گوید تاسیسات آلاباما یکی از عوامل اصلی درآمد در سه‌ماهه اول سال است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر