آخرین پیش‌بینی متال بولتن از قیمت مس در ۲۰۱۹؛

فلز سرخ بالای ۶۱۰۰ دلار بر تن معامله خواهد شد

عصر معدن- بر اساس مدل متوسط وزنی پیش‌بینی متال بولتن که نتایج ۲۲ مؤسسه تحقیقاتی معتبر را در نظر می‌گیرد، احتمالاً متوسط قیمت مس در سه‌ماهه سوم سال جاری، ۶,۱۵۴ دلار بر تن و در سه‌ماهه چهارم سال، ۶,۱۷۸ دلار بر تن خواهد بود.;

فلز سرخ بالای ۶۱۰۰ دلار بر تن معامله خواهد شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از مس پرس، اپکس Fastmarkets، گزارش منحصر به فردی است که از بهترین تحقیقات و تحلیل‌ها در خصوص پیش بینی قیمت فلزات در بازار تشکیل‌شده و پیش بینی دقیق سه‌ماهه‌ای را ارائه می‌کند.

    همچنین این گزارش، بهترین تجزیه‌وتحلیل‌ها و تازه‌ترین پیش‌بینی‌ها برای فلزات قابل معامله در بورس فلزات لندن را با هم ترکیب می‌کند تا به یک پیش‌بینی جامع دست یابد. پیش‌بینی‌ها از تحلیل‌گران معتبر و مستقل دریافت و با توجه به میانگین وزنی آن‌ها، یک پیش‌بینی جامع تهیه می‌شود. میانگین وزنی با توجه به عملکرد گذشته تحلیلگران، در پیش‌بینی‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت، ایجاد می‌شود؛ به‌طوری‌که افراد با توانایی‌های بیشتر و درک بازار، بیشترین تأثیر را در پیش‌بینی جامع دارند.

    بر اساس آخرین گزارش اپکسFastmarkets‌، مؤسسات Morningstar، Emirates NBD، RBCCM، Investec و ING به‌ترتیب بیشترین دقت را در ارائه پیش‌بینی‌های قیمت مس در سه‌ماهه دوم سال جاری داشته‌اند. همچنین بر اساس مدل متوسط وزنی پیش بینی متال بولتن، مس در سال آینده، 6,351 دلار بر تن، در سال 2021 به‌طور متوسط 6,485 دلار بر تن و در سال 2022 به‌طور میانگین، 6,744 دلار بر تن خواهد بود. نمودار زیر تغییرات قیمت مس تا سال 2025 را پیش ‌بینی می‌کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر