ویژه نامه سالانه ایمیدرو با عنوان "اثربخشی و کارایی در توسعه" منتشر شد

عصر معدن- ویژه نامه الکترونیکی سالانه سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) با عنوان "اثربخشی و کارایی در توسعه" منتشر شد.;

ویژه نامه سالانه ایمیدرو با عنوان "اثربخشی و کارایی در توسعه" منتشر شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، ویژه نامه فوق با یادداشتی از خداداد غریب پور رییس هیات عامل ایمیدرو با عنوان "ایمیدرو؛ توسعه با ابعاد مختلف" آغاز می شود.
    گفت و گو با عباس نعیمی قائم مقام ایمیدرو از دیگر عناوین این ویژه نامه است که این عضو هیات عامل ایمیدرو سخنانی را در خصوص تامین مالی طرح های معدن و صنایع معدنی مطرح در در آن مطرح کرده است.
    در این ویژه نامه، گزارشی از خلاصه فعالیت های سازمان ایمیدرو طی یک سال گذشته آورده شده است. در این گزارش به اقدامات این سازمان توسعه ای در راه اندازی طرح ها، نقشه راه، عملکرد تولید و صادرات، اکتشاف، فعال سازی معادن کوچک، تفاهم نامه های بین ایمیدرو و دانشگاه ها و... اشاره شده است.
    گفت و گو با محمد آقاجانلو معاون طرح های توسعه معدن و صنایع معدنی ایمیدرو، وجیه الله جعفری مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس،‌ جمشید ملارحمان مدیر عامل معدنی و صنعتی گل گهر، محمود نوریان مدیر عامل معدنی و صنعتی چادرملو، حمید رضا عظیمیان مدیر عامل فولاد مبارکه، علی محمدی مدیرعامل فولاد خوزستان، سید محمد اتابک مدیرعامل هلدینگ گسترش صنایع معدنی کاوه پارس و علی همتی مدیر مجتمع سنگ آهن سنگ آهن سنگان از بخش های دیگر ویژه نامه است.
    در ادامه تورج زارع مدیرعامل آلومینای جاجرم، مسعود پاکزاد مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان حسن خلج طهرانی مدیرعامل منطقه اقتصادی خلیج فارس، علی اصغرزاده مدیر اکتشاف ایمیدرو، امیرحسین نادری مشاور رییس هیات عامل در امور بومی سازی و محمد مدنی فر مدیرعامل شرکت توسعه فراگیر سناباد از اقدامات و برنامه های شرکت و مجموعه متبوع خود می گویند. صفحه پشت جلد این ویژه نامه نیز با تصویری از معدن روی مهدی آباد مزین شده است.
    ویژه نامه الکترونیکی "اثربخشی و کارایی در توسعه" توسط اتاق خبر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو) تهیه شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر