صادرات سیمان از استان سمنان پیگیری شود

عصر معدن- استاندار سمنان با بیان اینکه باید در راستای افزایش کیفیت تولیدات استان تلاش کنیم، گفت: صادرات سیمان به دیگر کشورها پیگیری شود.;

صادرات سیمان از استان سمنان پیگیری شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از مهر، سید شهاب‌الدین چاووشی در دیدار با فعالان اقتصادی استان سمنان تاکید کرد: با توجه به اینکه توسعه صادرات کالاهای تولیدی استان در راستای رونق اقتصادی حائز اهمیت است لذا باید صادرات سیمان به کشورهای متقاضی در دستور کار قرار گیرد.
    وی بابیان اینکه امسال دو موضوع حمایت از تولیدگران، صنعتگران، رونق بازار فروش و صادرات باید بیشتر مدنظر مسئولان باشد، افزود: به‌منظور معرفی برندهای تولیدی و صادرات کالاهای استان باید در راستای ارتقای کیفیت کالا و رعایت استاندارهای حداقلی در تولید کالا تلاش کنیم.
    استاندار سمنان بابیان اینکه مسئولان باید به دنبال حمایت از تولیدگران و صنعتگران باشند، ابراز داشت: حذف قوانین دست‌وپاگیر از سر راه توسعه، شفاف‌سازی در امور، سرعت در پاسخگویی به درخواست‌های بخش تولید، حذف بروکراسی‌های اداری و ارتباط هر چه بیشتر بخش خصوصی و دولت می‌تواند به رونق اقتصادی کمک کند.
    چاووشی با ابراز اینکه بیان مشکلات اقتصادی به تلاش هر چه بیشتر تصمیم گیران منجر می‌شود، تصریح کرد: مشکلات اقتصادی در جلسات مختلف به استحضار رئیس‌جمهور و وزرا خواهد رسید و از سوی دیگر با حضور وزیر اقتصاد می‌کوشیم تا نگرانی‌های فعالان اقتصادی را برطرف کنیم.
    وی ضمن بیان اینکه با تلاش همه‌جانبه باید در راستای تحقق شعار سال به‌عنوان استان نمونه اقدام کنیم، افزود: حذف نظام اداری ناکارآمد موجود، که موجودیت نظام اسلامی را تهدید می‌کند الزامی است بنابراین در این راه باید همه دستگاه‌های اجرایی همسو و همگام با حمایت از تولیدکنندگان شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر