برگزاری چهارمین نشست کارگروه سیاست‌گذاری بخش معدن با موضوع اجرای نقشه راه

عصر معدن- چهارمین نشست کارگروه سیاست‌گذاری بخش معدن و صنایع معدنی با موضوع اجرای نقشه راه معدن با حضور معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت، رییس سازمان ایمیدرو، زمین شناسی واکتشافات معدنی و رییس کمیته معدن مجلس شورای اسلامی برگزار شد.;

برگزاری چهارمین نشست کارگروه سیاست‌گذاری بخش معدن با موضوع اجرای نقشه راه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از شاتا، در این جلسه سعید زرندی معاون طرح و برنامه گفت: هدف‌گذاری‌های لازم در جهت اکتشاف و شناسایی کانه های فلزی به منظور تامین خوراک صنایع معدنی کشور با در اختیار قراردادن پهنه‌ها از طریق سازمان ایمیدرو انجام می شود.

    وی گفت: ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز توسعه فعالیت‌های معدنی گوهر سنگ‌ها با هدف افزایش کیفیت محصولات تولیدی و رشد صادرات یکی از سیاست های نقشه راه معدن است که باید دنبال شود.

    معاون طرح و برنامه تاکید کرد: یکی از الزامات توسعه بخش معدن، توجه به زیرساخت های حمل و نقل مواد معدنی و محصولات آن در سه زیربخش جاده‌ای، حمل و نقل ریلی، حمل و نقل دریایی است که برای آن لازم است برنامه ریزی انجام شود.

    در این جلسه، وظایف و برنامه های سازمان توسعه و نوسازی معادن(ایمیدرو) و سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی در جهت عملیاتی کردن نقشه راه معدن مورد بررسی قرار گرفت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر