درهم ریختگی بازار سهام آسیا پیش از انتخابات میان دوره ای مجلس آمریکا

عصر معدن- شرایط بازارهای سهام آسیا و سایر بازارها در روز سه شنبه و پیش ازانتخابات میان دوره ای مجلس آمریکاکاملا پیچیده و دارای جهت های متفاوتی بود. شاخص دلار و اوراق قرضه امریکا در این میان ثابت ماند.;

درهم ریختگی بازار سهام آسیا پیش از انتخابات میان دوره ای مجلس آمریکا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از پلنر، بازارهای سهام در ژاپن و استرالیا صعود کرد، در کره جنوبی و هنگ کنگ نیز اندکی تغییر در شرایط مشاهده گردید. در چین اما علیرغم اعلام معاون رئیس جمهور مبنی بر آمادگی بر مذاکره با واشنگتن برای حل مشکی جنگ تجاری، بازار شرایط نامطلوبی را سپری کرد.
    انتخابات میان دوره ای کنگره در نظر معامله گران به عنوان یک رفراندوم برای سیاست های کلی رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا (دونالد ترامپ) است. این انتخابات امروز برگزار می شود. انتظار می رود که دموکرات ها کنترل مجلس نمایندگان را در دست بگیرند اما در مجلس سنا شرایط به صورت دیگری خواهد بود و این حذب در اقلیت قرار خواهد گرفت. سرمایه گذاران به طور کلی تمایل دارند تا در مجلی سنا و کنگره دو دستگی وجود داشته باشد، زیرا به این معنی است که دموکرات ها نمی توانند مصوبه کاهش مالیات را بازگردانده یا بخش های کلیدی مقررات مالی Dodd-Frank را بازگردانند.
    نفت با توجه به معافیت های اعطا شده به واردکنندگان بزرگ از ایران برای هفتمین روز متوالی در مدار کاهش قرارداشت. پوند، ارزش خود را با توجه به پیشرفت در مذاکرات خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا همچنان حفظ نموده است. دلار استرالیا پس از آنکه بانک مرکزی استرالیا نرخ بهره رسمی را تغییر نداد و اعلام کرد که در دو سال آینده نرخ تورم را به تدریج افزایش خواهد داد، در سطح ثابتی باقی ماند. بازارها در سنگاپور و مالزی برای تعطیلات بسته شدند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر