طلای جهانی در قله ۲.۵ماهه ایستاد

عصر معدن- قیمت طلا در معاملات روز جمعه بازار آسیا افزایش یافت و به بالاترین رکورد در دو ماه و نیم گذشته رسید.;

طلای جهانی در قله ۲.۵ماهه ایستاد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از ایسنا، بهای هر اونس طلا برای تحویل فوری با 0.1 درصد افزایش، به 1817 دلار و 85 سنت رسید.

    در بازار معاملات آتی آمریکا هر اونس طلا با 0.2 درصد افزایش، به 1819 دلار و 50 سنت رسید. بهای معاملات این بازار روز پنج شنبه با بیش از 31 دلار معادل 1.8 درصد افزایش، در 1815 دلار و 70 سنت بسته شد.

    بدنبال انتشار آمار اقتصادی مطلوب در آمریکا، دلار به پایینترین رکورد در یک هفته اخیر نزول کرد و بازده اوراق خزانه آمریکا در پایینترین حد دو هفته اخیر ایستاد.

    آماری که روز پنج شنبه در آمریکا منتشر شد، نشان داد هفته گذشته 498 هزار تقاضای دریافت بیمه بیکاری ثبت شده که پایینترین میزان از اواسط مارس سال 2020 است که بیماری کووید 19 پاندمی اعلام شد.

    بر اساس گزارش اینوستینگ، سرمایه گذاران اکنون منتظر انتشار آمار ماهانه اشتغال بخش غیرکشاورزی آمریکا از سوی وزارت کار این کشور هستند.

    در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس پالادیم با 0.4 درصد کاهش، به 2963 دلار و 90 سنت رسید. هر اونس نقره 0.1 درصد کاهش یافت و به 27 دلار و 27 سنت رسید. هر اونس پلاتین برای تحویل فوری ثابت بود و در 1252 دلار ایستاد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر