آمادگی غول‌های معدنی استرالیا برای دور جدیدی از توسعه

عصر معدن- همانطور که معدنچیان بزرگ استرالیا پس از سال‌ها ، برای دور جدیدی از توسعه آماده می‌شوند، قیمت‌ها برای همه چیز از نیروی کار گرفته تاسوخت مورد نیاز تجهیزات افزایش پیدا کرده و هزینه‌ها را بالا برده و به حاشیه رانده شده‌اند.;

آمادگی غول‌های معدنی استرالیا برای دور جدیدی از توسعه
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، بعد از رفع اختلال از یک رونق 10 ساله استخراج معادن در سال های 2013-2014، پس از اصلاح ترازنامه ها، معدنچیان دوباره پول را به پروژه های جدید آورده اند.

    شرکت‌ها می‌گویند که پس از سرمایه‌گذاری برای توسعه، سود بیشتری را از عملیات کم‌هزینه خود بدست می آورند.  اما افزایش هزینه‌ها نشان می‌دهد  بیشترین سود‌ آنها ممکن است در عملیات هاى گذشته باشد.

    در عین حال، قیمت فلزات به شکل فزاینده‌ای در حال کاهش است ، زیرا افزایش بسیار مبادلات تجاری چین و آمریکا نگرانی‌ها را در مورد رشد تقاضا و چشم‌انداز برای فروش آینده افزایش می‌دهد.

    روحان ولش، مدیر عامل نمونه کارها در Karara Capital در ملبورن، گفت: "فشارها در حال افزایش است. " براى پیش بینى زود است، اما گفته می شود تعدادی از پروژه های بزرگ شروع به بارگذاری دوباره کرده اند (بنابراین) رقابت برای کار، ماشین آلات و  قطعات افزایش خواهد یافت."
    "انتظار می رود، این موضوع در طول ١٨ ماه آینده مدیریت شود؛ در غیر این صورت این خطر وجود دارد که حاشیه ها را از بین ببرد".
    در ماه ژوئن، BHP معدنچی جهانی برای توسعه معدن سنگ‌آهن Flank جنوبی خود از ریو تینتو پیشی گرفت از سوی دیگر رقیبش ریوتینتو نیز  گفت که برنامه‌ریزی شده  تا  سایت Koodaideri در منطقه Pilbara را  توسعه دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر