تلاش دولت استرالیا برای تولید الماس‌های کمیاب

عصر معدن- الماس‌های معروف زرد منجر به بازگشایی دوباره معدن شدند.;

تلاش دولت استرالیا برای تولید الماس‌های کمیاب
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، معدن mothballed Ellendale در غرب استرالیا که به خاطر الماس‌های زرد رنگ مشهور است به طور رسمی برای تصرف در نظر گرفته می‌شود.
    دولت ایالتی خواستار ابراز علاقه شرکت‌های معدن‌کاری برای بازگشایی معدن است که بین سال‌های 2002 تا 2015 توسط شرکت الماس کیمبرلی فعال بوده شده است.
    معدن Ellendale در اوج تولید تقریبا نیمی از عرضه الماس کمیاب را به خود اختصاص داد.
    liquidators کارخانه، تجهیزات و ماشین‌آلات را به فروش رساند و سپس عملیات ناموفق را رها کرد و آن را در دستان دولت ایالتی گذاشت.
    Ellendale، واقع در 120 کیلومتری شرق Derby، تقریبا نیمی از عرضه الماس زرد نادر را در جهان در اوج فعالیت خود تولید کرد و همچنین تامین‌کننده اصلی الماس‌های فانتزی زرد برای خرده فروشان جواهرات لوکس Tiffany & Co بوده است.
    به گفته مقامات غربی استرالیا، به نظر می رسد که این معدن همچنان  دارای الماس قابل‌فروش باشد.
    کارگاهی از وزارت معادن، صنعت و ایمنی نیز پیش از تصمیم رسمی معاون وزیر نفت و معادن، بیل جانسون، مناقصه ها را ارزیابی خواهد کرد.
    جانستون گفت : " من انتظار دارم که شرکت، تجربه موفقی در معدن‌کاری و بازاریابی الماس داشته باشد، آنها الزامات قانون غربی استرالیا را درک خواهند کرد و قادر به تامین بودجه عملیات جدید خواهند بود ."
    تصمیمی که در ابتدای سال جدید مورد انتظار بود، در روز 30 ماه نوامبر پایان می یابد و از شرکت برنده دعوت خواهد شد تا برای اجاره جدید معدن درخواست دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر