سلطه استرالیا بر بازار آسیا

عصر معدن- گزارش جدید تهیه شده توسط "Commodity Insights" برای شورای مواد معدنی استرالیا پیش بینی کرد که تقاضا برای زغال‌سنگ متالورژی در آسیا افزایش می یابد. پس سلطه استرالیا برای حضور در بازار آسیا ادامه دارد. پس چه چیزی باید برای جلوگیری از تنظیم آرامش بازار انجام شود؟;

سلطه استرالیا بر بازار آسیا
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، در غرب، تقاضا برای زغال‌سنگ همچنان در حال کاهش است و باعث کاهش 1.9 درصدی جهانی در سال 2016 شده ‌است. با این حال، رشد در شرق آسیا همچنان قوی است. این در حالی است به مدت چند سال، استرالیا به عنوان یک صادرکننده بزرگ به هر دو کشور چین و هند زغال صادر می کرد و تضمینی قابل اطمینان برای ایستگاه‌های برق خود و صنعت آهن داشت تا نیاز آن را برطرف کند.
    Troeth، سخنگوی شورای مواد معدنی استرالیا می‌گوید: " زغال‌سنگ همچنان بنیادی برای توسعه و توسعه اقتصادهای توسعه‌یافته است و پیش‌بینی‌های لازم در منطقه ما برای زغال‌سنگ و زغال‌سنگ گرمایی قوی وجود دارد. همچنین زغال حرارتی نقش مهمی در کمک به کشورهای در حال توسعه در منطقه ما برای دستیابی به برق ارزان و قابل‌اعتماد ایفا می‌کند."
    طبق گزارش جدید تهیه شده توسط کالای بینش برای شورای مواد معدنی استرالیا، انتظار می‌رود زغال‌سنگ متالورژیکی یا معدن زغال‌سنگ در سال‌های آتی رشد ویژه ای در آسیا داشته باشد. تقاضا تا سال 2030 به میزان 2.3درصد افزایش خواهد یافت که ناشی از افزایش نیاز به فولاد و آهن برای مقابله با شهرنشینی و رشد جمعیت است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر