تنش های ایالات متحده و چین به ضرر فلزات تمام شد/ طلا سقوط کرد

عصر معدن- همانطور که تنش های تجاری ایالات متحده و چین در اواسط ماه ژوئن افزایش یافت، معامله گران ارز به سرعت به سمت و برای یک دوره کوتاه مدت به سمت بازار فلزات رفتند و پس از آن رکوردهای نزولی نیز ادامه یافت.;

تنش های ایالات متحده و چین به ضرر فلزات تمام شد/ طلا سقوط کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، با توجه به خدمات اصلی گروه سوییس اعتباری - AG ، میزان خالص بودجه های بیمه ای در روزهای سه شنبه به میزان 51درصد در فلزات گرانبها منفی و 37 درصد در فلزات پایه منفی بود.

    هرگز قبل از اینکه فلزات به طور کلی به این درجه محدود شوند، داده ها  نشان می‌دادند  از سال 2010 تا کنون تاثیرات مشتری بر معاملات آتی کالاها و مبادلات وجود داشته و مبادلات بر همین اساس بوده است.

    این شرط ثابت شده و اکنون طلا در شرایط قدرت پیدا کردن دلار به پایین ترین قیمت خود در مقایسه با  ژانویه 2017 میلادی  رسیده است.

    گفته می شود در حالی که فلزات صنعتی بزرگترین  حرکت خود را در طول تقریبا 7 سال به عنوان احساس منفی در چین و ترکیه اعلام کردند، ترکیه نیز به یک خطر جهانی دامن زده است.

    با توجه به اطلاعات کمیسیون معاملاتی آتی کالا بودجه های حواله و دیگر سودآورهای بزرگ 63،282 رکورد خالص قراردادهای کوتاه مدت طلا و گزینه های طلا را ثبت کردند.
    در اثر انشعابی که به نشانه تنش های تجاری در پایان هفته به وجود آمد، فلزات پایه برخی از زیان ها را به خود اختصاص دادند. همچنین معاملات آتی مس در روز پنج شنبه پس از بدترین فروش یک روزه خود در سه سال گذشته 2.2 درصد افزایش یافت.
     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر