طی سه ماهه سوم۲۰۱۹ میلادی روی داد:

استرالیا در یک فصل ۷۰۶ میلیون دلار خرج اکتشاف کرد

عصر معدن- هزینه های اکتشاف مواد معدنی در استرالیا طی سه ماهه سوم سال ۲۰۱۹میلادی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۷.۷ درصدی نشان می دهد.;

استرالیا در یک فصل ۷۰۶ میلیون دلار خرج اکتشاف کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)،  هزینه های اکتشاف مواد معدنی در استرالیا طی سه ماهه سوم سال 2019میلادی با 7.7 درصد رشد(معادل 51 میلیون و 500 هزار دلار استرالیا) به 716 میلیون و 300 هزار دلار استرالیا افزایش یافت. اکتشاف فلزات پایه که بیشترین سهم هزینه ها را به خود اختصاص داد با رشد 10.7 درصدی به 20 میلیون و 100هزار دلار استرالیا رسید.

    وارن پیرس رئیس انجمن شرکت های معدنی و اکتشاف استرالیا اعلام کرد: اکتشاف مواد معدنی به رشد خود ادامه می دهد چرا که صنعت متعهد به یافتن معادن جدید به منظور ایجاد اشتغال، حق امتیاز و مزایا برای جامعه محلی است.

    وی افزود: باوجود اینکه سرمایه گذاری برای شرکت های اکتشافی چالش برانگیز است اما آمارها حاکی از این است که شرکت ها در حال یافتن راه های تدوام برنامه های اکتشافی و حمایت از رشد صنعت هستند. استرالیا هنوز نیازمند سرمایه گذاری در بخش اکتشاف مواد معدنی است تا معادن را برای آینده کشف کرده و اشتغال و رشد صنعت را حفظ کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر