آیا «بی اچ پی» از پروژه شیل خارج می شود؟

عصر معدن- براساس شنیده ها، خروج برنامه‌ریزی‌شده بی اچ پی بیلیتون از شرکت نفت شیل ایالات‌متحده شرکت‌های نفتی، شرکت‌های خصوصی را به رقابتی کشانده است که ممکن است تا اواخر امسال یا اوایل سال آینده هیچ برنده آشکاری نداشته باشند.;

آیا «بی اچ پی» از پروژه شیل خارج می شود؟
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» شرکت بی اچ پی، بزرگترین معدنچی جهان، در ماه اوت گفت: پس از فشارهای اعمال شده از صندوق بیمه های فعال فعال Elliott Management، که مالکیت سهام این شرکت را دارد و ادعا می کند که این واحدها ارزش سرمایه گذاری بی اچ پی را دارند، از کسب و کار نفت و گاز شیل آمریکا در ایالات متحده خارج خواهند شد.
    واحد " بی اچ پی بی " شرکت انگلیسی - استرالیایی مستقر در هوستون، بیش از 838،000 هکتار زمین در سراسر چهار میدان های شیل آمریکا را در اختیار دارد.
    حوضه‌های permian و عقاب Ford تگزاس وthe Haynesville و فایت ویل در آرکانزاس شامل این زمین ها می شوند.
    از طرفی انتظار می رود تا اواخر سال 2018 یا اوایل سال 2019 هیچ توافقی صورت نگیرد.

    در حال حاضر مشخص نیست که آیا بی اچ پی ممکن است دور دوم پیشنهادات خود را با داوطلبان خاص یا همه آنها برگزار کند یا ممکن است تصمیم بگیرد پیشنهادات دریافت شده را به منظور حفظ یک قرارداد ترجیح داده ادامه دهد.
    تاخیر طولانی مدت این شرکت برای ادامه کار، می تواند با مقیاس وسیع روند و تعدادی از احزاب درگیر شود و این در حالی است که بانکداران نیز از رویکرد این شرکت انتقاد کرده اند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر