تولید حدود۱.۲میلیون تن سنگ آهن در شرکت صنایع و معادن ماهان سیرجان

عصر معدن- مدیرعامل شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان اعلام کرد: میزان تولید سنگ آهن در این شرکت از ابتدای سال جاری تا ۲۰ شهریورماه جاری به حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن رسید.;

تولید حدود۱.۲میلیون تن سنگ آهن در شرکت صنایع و معادن ماهان سیرجان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، مهدی بهرامی گفت: پیش بینی می شود میزان تولید سنگ آهن تا پایان شهریور ماه امسال به یک میلیون و 300 هزار تن برسد که رقمی بالاتر از هدف برنامه را محقق می کند.

    وی افزود: برنامه تولید سنگ آهن شرکت صنایع و معادن ماهان سیرجان در سال 99 دستیابی به تولید 3 میلیون تن سنگ آهن است. بهرامی ادامه داد: میزان باطله برداری نیز از ابتدای امسال تا 20 شهریورماه جاری به 16 میلیون و 900 هزار تن رسید که 20 درصد از هدف برنامه بالاتر است.

    به گفته وی از ابتدای زمان بهره برداری از معدن شماره 5 گل گهر سیرجان تاکنون در مجموع 4 میلیون و 480 هزار تن سنگ آهن در این شرکت تولید شده که نسبت به برنامه پیش بینی شده 2 درصد افزایش نشان می دهد.

    این شرکت در سال گذشته 2میلیون و 120 هزار تن سنگ آهن تولید کرد ضمن اینکه میزان باطله برداری نیز حدود 22 میلیون تن بود. شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان یکی از شرکت های زیرمجموعه هلدینگ ماهان و بازوی اجرایی آن در بخش معدن است که در حال حاضر عملیات استخراج و فروش سنگ آهن از توده معدنی شماره 5 گل گهر سیرجان را برعهده دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر