مدیرعامل گل‌گهر:

استراتژی ما استفاده از توان ساخت داخل است

عصر معدن- مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر گفت: گل گهر در تولید ۸ ماهه امسال موفق به ثبت رکورد شد.;

استراتژی ما استفاده از توان ساخت داخل است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰:۰۰

    جمشید ملارحمان در گفت و گو با «عصرمعدن»، درباره پروژه اخیر که در سفر رییس جمهوری به کرمان افتتاح شد، اظهار کرد: حدود 8هزار و 300میلیارد تومان طرح توسعه در مجموعه داشتیم که شاید یکی از بزرگترین افتتاح‌های تاریخ صنایع معدنی کشور محسوب شود.
    وی ادامه داد: در این افتتاحیه شاهد پروژه‌هایی همچون آهن اسفنجی با ظرفیت 2 میلیون تن، طرح فولاد با ظرفیت 1.2 میلیون تن و حدود ده ها طرح از جمله طرح نیروگاه 160 مگاواتی بود که در مدار سراسری قرار گرفت.
    ملارحمان با اشاره به موضوع تامین قطعات خارجی مورد نیاز افزود: با توجه به اینکه استراتژی ما استفاده از توان ساخت داخل است بخشی از تجهیزات به ویژه نیروگاه با استفاده از توان داخلی تامین شده است. اما در بحث قطعات خارجی خوشبختانه تامین قطعات در دوره طلایی برجام صورت گرفت و مشکلی در این زمینه پیش نیامد. درواقع تجهیزاتی که لازم بود خریداری شد.
    مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر همچنین با اشاره به تولید 8 ماهه این شرکت، بیان کرد: در زمینه تولید سنگ آهن، کنسانتره و گندله نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته موفق به ثبت رکورد شده ایم و حدود 1 میلیون تن در زمینه تولید کنسانتره و گندله افزایش تولید داشته ایم.
    ملارحمان تصریح کرد: در حوزه بورس نیز باتوجه به آنکه عمده محصولات ما محصولات پایه برای صنایع فولاد کشور است در تالار فولادی عرضه می شود و ما طبق جدول تعیین شده از سوی وزارت خانه عرضه خود را انجام می دهیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر