Mitsui ژاپن به دنبال افزایش سهام در Vale

عصر معدن- Mitsui ژاپن ممکن است سهام خود را در Vale افزایش دهد.;

Mitsui ژاپن به دنبال افزایش سهام در Vale
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگا خبری «عصر معدن»، یک مدیر ارشد اجرایی گفت: Mitsui & Co می تواند سهام خود را در Vale SA برزیل افزایش دهد، در صورتی که سهامداران دیگر بخشی از سهام خود را به فروش برسانند.

    Takebe ، مدیر اجرایی ارشد اجرایی Mitsui، که نظارت بر فعالیت های انرژی و فلزات را بر عهده دارد از ، خرید یک سهام اضافی، به عنوان "یک گزینه" می گوید.

    Takebe گفت: "ما می خواهیم در آینده در مدیریت Vale شرکت داشته باشیم." میتسو، یکی از چهار سهامدار Vale است که تحت ساختار پیشین دوگانه خود قرار دارد و در حال حاضر دارای دو موقعیت در هیات مدیره 11 عضو هیات مدیره است.

    میتسو در حال حاضر 5.51 درصد سهام Vale دارد. در پاسخ به این سوال که آیا میتسو میتواند تمام سهام سهامداران را به صورت یک بسته عرضه کند، Takebe گفت: "من امکان را رد نمی کنم، اما بعید است که همه سهام را در فروش خرید کنیم."

    سنگ آهن یکی از منابع دارایی اصلی برای میتسو است و هدف آن افزایش تولید سرمایه سالیانه خود است - سهم خود در تولید ناخالصی از سهم سهام خود در معدنچیان و معادن افزایش یافته است.

    Takebe گفت: "افزایش تولید سنگ آهن در اولویت ما برای تجارت فلزات است." میتسو، علاقه مند به نیکل و کبالت از طریق سرمایه گذاری مشترک با Sumitomo Metal Mining در فیلیپین است. همچنین ممکن است به پروژه های دیگر با توجه به تقاضای احتمالی برای باتری های قابل شارژ برای وسایل نقلیه الکتریکی نگاه کند.

    Takebe گفت: "ما در سایر فلزات باتری مانند لیتیوم دارایی نداریم، اما می خواهیم گزینه ای برای داشتن دارایی های این شرکت در اختیار داشته باشیم."
    با این حال، میتسو محتاط خواهد بود زیرا دارایی های جذاب تر از قبل گرفته شده است و ممکن است تازه واردان مجبور شوند قیمت های بالا برای دارایی های موجود در مکان های دشوار را برای توسعه پرداخت کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر