مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات:

به سراغ حلقه های مفقوده معدن و صنایع معدنی رفته ایم

عصر معدن- عزیزاله عصاری مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات در نشست خبری؛ خود با اشاره به مشکلات اظهار کرد: موضوع مواد اولیه اصلی ترین مشکل در بخش معدن است.;

به سراغ حلقه های مفقوده معدن و صنایع معدنی رفته ایم
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، وی اظهار کرد: ما در گروهی قدرتمند موفق به انجام اقدامات زیربنایی شده ایم. در واقع ما در بخش معدن و صنایع معدنی به سراغ حلقه های مفقوده رفته ایم

    عصاری ادامه داد: در نخستین بازدید از گل گهر حدود 15 هزار تن دپوی کنسانتره داشتیم که دلیل این دپو مشکل حمل و نقل بود درنتیجه این موضوع  حمل و نقل ترکیبی را با همکاری شرکت ها در دستور کار قرار دادیم.

    به گفته وی، مواد اولیه در حال حاضر یکی از معضلات ما در بخش معدن است چرا که به بخش اکتشاف آنگونه که باید پرداخت نشده است.

    عصاری تصریح کرد: فولادسازان ما نیازمند گندله هستند که البته برخی از این واحدها اقدام به راه اندازی واحد گندله سازی کردند و لذا کمبود کنسانتره دارند. براساس آمار و ارقام اعلام شده 38 میلیون تن کمبود سنگ آهن برای دست یابی به افق 1404 داریم، درنتیجه کنسرسیوم اکتشاف را برای رفع این کمبود تشکیل دادیم.

    وی تاکید کرد: اما سومین حلقه مفقوده بخش معدن ارتباط صنعت و دانشگاه بود که ما موفق شدیم شرکتی را در این هلدینگ برای ایجاد صندوق جسورانه به منظور تامین سرمایه گذاری نخبگان در این بخش تشکیل دهیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر