ساخت باتری های (EV) صادرات لیتیوم را افزایش داد

عصر معدن- صادرات لیتیوم از شیلی، کشور با بزرگ‌ترین ذخایر شناخته‌شده فلز سفید در جهان، در سال ۲۰۱۷ به چهارمین صادرات معدنی در پس مس، مولیبدن و آهن تبدیل شد.;

ساخت باتری های (EV) صادرات لیتیوم را افزایش داد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، طبق آمار منتشر شده توسط کمیسیون مس شیلی ، Shipments ازعنصر کلیدی برای ساخت باتری‌های (EV) و دستگاه‌های دارای فن‌آوری بالا، به 684.2 میلیون دلار در سال گذشته رسید، که 47 درصد از 465 / 465 میلیون دلار سال 2016 را نشان می‌دهد.
    مس، صادرات اصلی معدنی شیلی است که 89 درصد کل یا 33.9 میلیارد دلار را به خود اختصاص داده‌است. مولیبدن در سال دوم به 1.2 میلیارد دلار رسید در حالی که استخراج سنگ‌های آهن تنها به بیش از 1 میلیارد دلار رسید.
    هم مقامات شیلی و هم تحلیلگران می‌گویند لیتیوم پتانسیل تبدیل دومین صادرات بزرگ استخراج معدن به کشور را دارد. پیش از این در سال جاری، اداره توسعه کشور آمریکای جنوبی با SQM، تولیدکننده محلی ، معامله کرد و به شرکت خصوصی اجازه داد تا ظرفیت تولید خود را از 48،000 تن به 70،000 تن در سال جاری و سپس تا سال 2019 به 100،000 تن افزایش دهد.
    همه ذخایر Chile's در brines، زیر مجموعه‌های گسترده نمک واقع در شمال ، یافت می‌شوند. brines فقط به فضای کافی برای تبخیر نیاز دارند که از خورشید و سطح جامد گسترده که یک تخت نمک است ، مراقبت می‌شود.
    در مقابل، ذخایر استرالیا، به گفته نقشه‌برداران زمین‌شناسی ایالات‌متحده (USGS)، در منابع صخره‌ای سخت یافت می‌شوند که آن‌ها را گران‌تر از brines می‌کنند.
    شیلی که از ثروت خوب زمین‌شناسی خود آگاه است ، طرح‌هایی را برای ساخت یک پردازش پایین‌دست و صنایع باتری اعلام کرده‌است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر