تدوین چشم انداز ۱۰ ساله برای منطقه گل‌گهر

عصر معدن- معاون مدیر عامل و مدیر مجتمع گل گهر در نخستین نشست کارگروه های تخصصی منطقه گل گهرگفت: مهم‎ترین هدف نشست، این است که در جهت منافع مشترک شرکت ها گام برداشته شود و قطعا هم فکری و هم افزایی در کارگروه ها برای منطقه، ارزش افزوده و خلق ارزش می کند.;

تدوین چشم انداز ۱۰ ساله برای منطقه گل‌گهر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» ایمان عتیقی با بیان این مطلب در ادامه افزود: منطقه گل گهر به لحاظ ساختاری و سیستمی در کشور سرآمد است و تحولاتی که طی این چند سال در این رخ داده، حاصل همت جمعی شرکت های منطقه به عنوان سربازان وفادار به منطقه گل گهر و اقتصاد کشور بوده است.

    وی گفت: با هدایت مدیران ارشد شرکت گل گهر اکنون دوره ای تازه برای توسعه روزافزون را آغاز کرده ایم. 30 شرکت در منطقه گل گهر فعال هستند که هر کدام ماموریتی تعیین شده دارند و بر اساس آن، اهدافی را تعیین کرده اند و در آن راستا در حرکت هستند.

    به گفته وی، منطقه گل گهر به دلیل کثرت شرکت های مشابه و همچنین موضوعات مشابه ای که دارد نیازمند یک نگاه سیستمی است و باید همانطور که در اهداف چشم انداز گل گهر 98 دیده شده، قدم برداشته شود.

    عتیقی گفت: با شناختی که کل مجموعه از مهندس ملارحمان و نگاه سیستمی ایشان داریم، مدیران منطقه گل گهر امید دارند که این نگاه سیستمی بر منطقه گل گهر حاکم شود. همچنین باید چشم انداز واحدی برای منطقه گل گهر در 10 سال آینده تعریف و اطلاعات آن از 10 کارگروه تخصصی استخراج شود.

    وی ادامه داد: این 10 کارگروه حکم اتاق فکر مدیران ارشد منطقه گل گهر را دارند و نتیجه این هم اندیشی قرار است منجر به تدوین چشم انداز ده ساله منطقه گل گهر شود و نقطه قوتی برای همه شرکت ها باشد

    .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر