عملکرد مثبت ۴۰ شرکت معدنی بزرگ

عصر معدن- بنا بر یک گزارش جدید که توسط PwC ارائه شده‌، ۴۰ شرکت بزرگ معدنی جهان در سال ۲۰۱۸ رشد ثابتی را نشان دادند و عملکرد مثبت آنها خود در چند سال گذشته را تحکیم بخشیدند.;

عملکرد مثبت ۴۰ شرکت معدنی بزرگ
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، شبکه خدمات حرفه‌ای چند ملیتی می گوید که یک گروه که شامل 40 شرکت برتر معدن‌کاری است میزان درآمدی آنها با رشد 8 درصدی به 683میلیارد دلار رسیده و این امر به دلیل قیمت بالاتر کالا و رشد 2 درصدی در تولید، رخ داده است.

    متخصصان، عملکرد خوب معدنچیان مس مانند Freeport-McMoRan, Antofagasta                     Jiangxi, First Quantum, KGHMرا در میان افراد دیگر که بیش از نیمی از 40  شرکت برتر را تشکیل می‌دهند و 55 درصد تولید جهانی فلز قرمز را تشکیل می‌دهند، نشان می‌دهند.

    همانطور که این شرکت‌ها به تقاضای مس بالاتر پاسخ دادند، تولید سالیانه تقریبا 7درصد و درآمد 12 درصد افزایش یافت. با این حال، به نظر نمی رسد در سال 2019 که تولیدکنندگان پیش بینی کاهش تولید را به دلیل کاهش تقاضا، افزایش هزینه ها و فرآیندهای طولانی برای آوردن پروژه های جدید در اینترنت در زمانی که مقادیر موجودی در10 سال پایین است پیش بینی کنند.

    معدنچیان زغال سنگ به عنوان تولیدکننده ماده معدنی سیاه که 38 درصد از تولید برق جهان را تامین می کند، نیز دارای رشد مثبت در سال 2018 بودند و بزرگترین محصول تولیدی باقی مانده، با افزایش قیمت به میزان 21 درصد و افزایش درآمد 12 درصد را به دست آوردند.

    علی‌رغم افزایش دارایی‌های زغال‌سنگ تولید این ماده بالای 40 درصد افزایش‌یافته است همچنین Glencoreو Yangzhouدارایی‌های باقی مانده ریوتینتو را در استرالیا کسب کردند.

    این گزارش می‌گوید: " توافقنامه های زغال‌سنگ اغلب در محل نیستند و تفاوت بین درآمد و رشد قیمت را توضیح می‌دهند.

    "PwC  " پیش بینی می کند تقاضای زغال سنگ به دلیل رشد اقتصادی بالاتر از میانگین کشورهای آسیایی، در حدود وام های کوتاه مدت ادامه خواهد یافت. همچنین پیش بینی ها حاکی از آن است که انرژی تجدید پذیر در سال 2023  که ترکیب انرژی را تغییر می دهد، مصرف انرژی زغال سنگ را به فواصل دور بیندازد.

    این گزارش می‌گوید plateauingهمچنین قیمت سنگ آهن خواهد بود. پس از افزایش تولید در سال 2018 توسط شرکت‌های استرالیایی و برزیلی "، معادن گسترش‌یافته، تقاضا برآورده شد و قیمت‌ها 3 درصد کاهش یافت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر