پروژه نیکل، سهام شرکت استرالیایی را افزایش داد

عصر معدن- سهام شرکت معدنی axiomروز چهارشنبه پس از آن که این معدنچی استرالیایی اعلام کرد، قرار است درباره شراکت در ذخایر معدنی ازجمله پروژه نیکل در جزایرSolomon در ازای تامین مالی ، تصمیم بگیرد، به شدت بالا رفت.;

پروژه نیکل، سهام شرکت استرالیایی را افزایش داد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن»، این خبر دو هفته پس از اعطای اجاره معدن برای این پروژه که در آن شرکت قصد دارد تا ماه دسامبر حفاری را آغاز کند و اولین محموله خود را برای سه‌ماهه اول سال 2019 آغاز کند، منتشر شد.
    این اخبار سهام شرکت را افزایش داد  و با 15 درصد بیشتر در روز چهارشنبه به 12 سنت استرالیا رسید، اگرچه این شرکت نشان داد که در حال حاضر تنها 1.3 میلیون دلار پول نقد دارد.
    اما Axiom معتقد است از آنجایی که ایزابل یکی از بزرگترین ذخایر نیکل در اقیانوس آرام است، می‌تواند یک شریک برای توافق قرارداد مالی با 15 میلیون دلار با معامله گر پیدا کند.
    این شرکت با "تعدادی از متقاضیان واجد شرایط" برای نهایی کردن بودجه مشغول به مذاکره است و تعدادی از شرکای بالقوه در طول سال گذشته به دلیل صحت و سقم در محل مورد بررسی قرار گرفته اند.
    این خبر در زمانی صورت می‌گیرد که شرکت‌ها در تلاش هستند تا پروژه‌های فلزی به اصطلاح  برای باتری را از جمله نیکل، لیتیوم، کبالت، عناصر نایاب و مس که عناصر کلیدی در ساخت وسایل نقلیه الکتریکی هستند را به دست آورند.
    Roskill پیش بینی می کند تا سال 2027 تقاضای اولیه نیکل در باتری ها بالاتر از 500،000 مگاوات در سال باشد که یک سوم مصرف توسط بخش فولاد ضد زنگ است. Roskill گفت: انتظار می رود تقاضای نیکل رشد بیشتری داشته باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر