کنگو و چین در معدن مشارکت می کنند

عصر معدن- فروش دارایی ۲۶۰ میلیون دلار کنگو به شرکت چینی بررسی می شود.;

کنگو و چین در معدن مشارکت می کنند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن»، جمهوری دموکراتیک  کنگو دارایی های معدنکاری و اکتشافSinomine HK برای 260 میلیون دلار می فروشد.

    Tiger Resources در روز جمعه اعلام کرد که شرایط قابل قبول برای این شرکت در حال افزایش نیست و اطلاعیه مربوط به خاتمه دادن به Sinomine HK صادر شد.

    دارایی ها شامل پروژه Kipoi، پروژه Lupoto و مجوز La Patience است. این منبع اعلام کرد فروش در ماه ژانویه با "سرعتی عملیاتی و مالی" مواجه است. این شرکت در ASX ثبت شده اما در حال حاضر معلق شده است. پروژه مس Kipoi توسط Société d'Exploitation de Kipoi، توسط یک شرکت تابعه 95٪ اداره می شود. این منطقه در 75 کیلومتری شمال غربی لوبومبشی، پایتخت استان کاتانگا و در قسمت مرکزی کمربند کتانگا واقع شده است. مجوز معادن Kipoi مساحت 55 کیلومتر مربع را پوشش می دهد و شامل یک بخش کانه زایی مس و کبالت به مساحت 12 کیلومتر است.
    Tiger Resources می گوید که نیاز به ارزیابی دوباره این دارایی است.

    وی گفت: "در حالی که شرکت مذکور با Sinomine HK مذاکره کرده است، در حال حاضر در زمینه طرح جدید معدن" LOMP "برای دارایی های مس Kipoi کار می کند که انتظار می رود ظرف 8 هفته آینده تکمیل شود.

    به محض این که این مطالعه تکمیل شود، شرکت سهامداران را بر اساس نتایج LOMP به روز رسانی خواهد کرد. همچنین گزارش عملکرد 3 ماهه خود را برای سهامداران منتشر خواهد کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر