بازار طلا با تعیین تکلیف برجام به روال عادی برمی‌گردد

عصر معدن- عضوهیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر گفت: با تعیین تکلیف بحث برجام بازار طلا به عنوان پیشانی صنف‌های دیگر به روال عادی برخواهد گشت.;

بازار طلا با تعیین تکلیف برجام به روال عادی برمی‌گردد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از ایلنا،عبادالله محمدولی در مورد افزایش بهای سکه و طلا طی روزهای گذشته اظهار کرد: سیر صعودی بهای سکه که بدون هیچ پشتوانه‌ای در حال بالا رفتن است مطمئنا بزودی در یک سراشیبی قرار خواهد گرفت.
    وی با تاکید بر اینکه تقاضایی‌که در بازار ایجاد شده باعث متضرر شدن این صنف شده است، گفت: فروشندگان ما با سختی‌هایی روبرو هستند و صنف طلا چند سالی است که بازار خوبی ندارد و در حال کوچک شدن است.
    محمدولی ادامه داد: بسیاری از اهالی این صنف جواز خود را باطل کرده و کارگران مجموعه خود را تعدیل کرده‌اند چرا که تولیدی ندارند.
    وی با بیان اینکه چند سالی است کسب و کار طلا وجواهر از رونق افتاده است، گفت: باید در این شرایط با احتیاط وارد این بازار شد.
    محمدولی با اشاره به بهای اونس جهانی طلا نیز گفت: اونس طلا در چند روز گذشته تا 10 دلار رشد داشت که با این افزایش قیمت ، به 1317 دلار رسید این در حالی است که در چند روز گذشته بهای آن 1304 دلار بود ضمن آنکه در داخل هم طی چند روزگذشته قیمت طلا مثقالی 100 هزار تومان نوسان داشت که این رقم طبیعی نیست.
    عضوهیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر در رابطه با قیمت دلار نیز افزود: طی روزهای آینده بازار ارز به ثبات می‌رسد و سیاست‌های تیم اقتصادی هم مشخص‌ خواهد شد و به طور مسلم با تعیین تکلیف بحث برجام بازار طلا به عنوان پیشانی صنف‌های دیگر به روال عادی بازخواهد گشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر