چشم انداز تحمل قیمت فلزات برای سال ۲۰۲۰

عصر معدن- در آخرین بررسی صنعت جهانی، تحلیلگران "فیچ" دیدگاه بی نظیری از قیمت فلز را حفظ می کنند زیرا تنش های تجاری و چشم انداز تقاضای ضعیف "کاملاً ثابت" باقی مانده است.;

چشم انداز تحمل قیمت فلزات برای سال ۲۰۲۰
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، "فیچ" می گوید در میان موضوعات اصلی برای 2020 ریسک‌های کلان اقتصادی و تقاضای ضعیف است که باعث سرکوب قیمت ها در طول سال خواهد شد. این شرکت پیش بینی می کند که بیشتر فلزات تضعیف شوند، زیرا خطرات کلان به احساسات ضعیف برای کالاها تبدیل می شوند.
    مناقشه تجاری تأثیر محسوسی بر رشد اقتصادی و تقاضا برای فلزات در مصرف کننده اصلی چین دارد و منجر به از بین رفتن اصول می شود و تحلیلگران فیچ معتقدند در سال 2020 تحقق بیشتری خواهد یافت. (از زمان انتشار این گزارش ، فاز 1 معامله تجاری. بین چین و ایالات متحده رسیده بود.)
    با تمرکز بیشتر روی پایداری سرمایه گذاران و دولت های میزبان، فیچ انتظار دارد که معدنکارها روی کارآیی بیشتری با رویکردهای زیست محیطی با محیط زیست را تسریع کنند که برای مقابله با فشارهای اجتماعی و نظارتی بیشتر و همچنین به دست آوردن مزیت نسبت به رقبا عقب مانده کار خواهند کرد.
    فیچ انتظار دارد محدودیت سرمایه در میان کارگران معدن همچنان در میان محیط قیمت کاهش یافته در سراسر فلزات ادامه یابد و حفظ یک محیط قیمت فرومایه موجب فشار بر سودآوری معدنچیان و مهار اشتهای معدنچیان برای گسترش چشمگیر هزینه های سرمایه در طول سال با وجود محیط پایین نرخ بهره خواهد شد.
    در یک نکته مثبت تر ، تحلیلگران فیچت در پی معاملات عمده اعلام شده در سال 2018 و 2019 انتظار دارند که ادغام و مالکیت بیشتری (M&A ) در فضای معدنکاری طلا بویژه در بین تولید کنندگان میانه انجام شود. با وجود شرایط عملیاتی که معدنچیان طلا از زمان سقوط قیمت طلای 2012-2013 در مثبت ترین سطح خود قرار دارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر