اجرای طرحی بلندپراوزانه برای ایمن شدن معادن

عصر معدن- راهکار نوآوری برای وسایل نقلیه معدنی معرفی می شود.;

اجرای طرحی بلندپراوزانه برای ایمن شدن معادن
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، شورای بین‌المللی معدن و فلزات ( ICMM )  و تامین‌کنندگان برجسته یک طرح بلند پروازانه اعلام کرده‌اند تا در طی کنفرانس بین‌المللی معدن و منابع ( IMARC )در ملبورن، استرالیا ، وسایل نقلیه معدنی را  امن‌تر کنند.
    پس از دو نشست نوآوری میان اعضای ICMM و تامین کنندگان، یک مدل اداره برای همکاری طراحی شده‌ و گروه‌های کاری برای آماده‌سازی یک نقشه راه نوآوری برای توسعه وسایل نقلیه ایمن‌تر در نظر گرفته شده‌اند.
    برنامه نوآوری برای ایمن تر شدن وسایل نقلیه (ICSV)، 27 شرکت برتر معدن در جهان و برخی از تامین کنندگان شناخته شده کامیون و تجهیزات استخراج معادن را برای تسریع نوآوری برای توسعه نسل جدید وسیله نقلیه را مجهز می کند.
    برنامه ICSV قصد دارد تا سال 2040 خودروهای معدنکاری ناشی از انتشار گازهای گلخانه ای را معرفی کند تا تا سال 2025 تأثیر عملیات اگزوز دیزل را کاهش دهد و تا سال 2025 فناوری اجتناب از برخورد را برای شرکت های استخراج معادن عرضه کند.
    بنابر گزارش‌ها، این طرح از پشتیبانی سطح مدیرعامل در همه شرکت‌های معدنکاری و تولیدکنندگان تجهیزات برخوردار است.
    این ابتکار گزارش می دهد پشتیبانی از مدیرعامل در همه شرکت های استخراج معدن و تولیدکنندگان تجهیزات است.
    تام باتلر، مدیر ارشد شرکت ICMM، در بیانیه‌ای گفت : " ما امیدواریم که این برنامه بلندپروازانه منجر به توسعه نسل جدیدی از خودروهای امن‌تر شود و ما مشتاقانه منتظر هم‌کاری با شرکای جدید خود هستیم. "

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر