تداوم حرکت سینوسی قیمت مس در بورس لندن

عصر معدن- قیمت مس در LME روز سه‌شنبه دوم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹، نسبت به روز معاملاتی پیشین ۱۷۵ دلار کاهش داشت و به چهار هزار و ۹۹۵ دلار رسید.;

تداوم حرکت سینوسی قیمت مس در بورس لندن
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از کالاخبر، قیمت مس در روز سه‌شنبه دوم اردیبهشت ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز دوشنبه، 3.4 درصد افت داشته و نسبت به هفته پیشین 2.4 درصد کاهش را تجربه کرده و به چهار هزار و 995 دلار رسیده است.

    قیمت سه ماهه مس در معاملات روز سه‌شنبه دوم اردیبهشت ماه، با کاهش 160 دلاری نسبت به روز معاملاتی پیش از آن، 3.1 درصد افت داشته و پنج هزار و 30 دلار اعلام شده است. قیمت سه ماهه فلز سرخ 2.3 درصد کاهش قیمت را نسبت به هفته پیش تجربه کرده است.

    روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نشان می دهد که موجودی این فلز در انبارهای بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه دوم اردیبهشت ماه، با افزایش 975 تنی نسبت به روز معاملاتی پیش از آن همراه بوده و از 263 هزار و 750 تن به 264 هزار و 725 تن رسیده است.

    وضعیت کانتنگو و بکواردیشن بازار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نمایانگر این است که در روز سه‌شنبه دوم اردیبهشت ماه در بورس فلزات لندن قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز نسبت به دوشنبه، افزایش 15 دلاری داشته و برابر با 35 دلار بر تن گزارش شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر