رالی قیمت آتی مس در بورس شانگهای

عصر معدن- در روز ۲۷ آوریل، پریمیوم نقدی کاتد مس در شانگهای کاهش داشت؛ پس از تحویل قراردادهای بلندمدت و رالی قیمت آتی، خریداران با وجود موجودی فیزیکی زیاد، مردد بودند و فروشندگان تمایل بیشتری به فروش و نقد کردن دارایی‌های خود داشتند.;

رالی قیمت آتی مس در بورس شانگهای
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از فلزات آنلاین، در روز 27 آوریل با تحویل قراردادهای بلندمدت و رالی قیمت آتی مس، خریداران به دلیل موجودی فیزیکی زیاد، در انجام معاملات مردد بودند و فروشندگان تمایل بیشتری به نقد شدن نشان دادند؛ در نتیجه، پریمیوم نقدی کاتد مس در بورس شانگهای کاهش داشت.

    در روز 27 آوریل، عرضه کافی مس استاندارد باعث شد تا پریمیوم این فلز نسبت به قراردادهای ماه مِی بورس شانگهای به 130 یوان بر تن برسد. در اوایل این روز، برخی معاملات با پریمیوم 140 تا 150 یوان بر تن انجام شد. تا نیمه روز معاملاتی، پریمیوم مس باکیفیت به حدود 150 تا 160 یوان بر تن کاهش داشت، در حالی که در آغاز روز حدود 170 یوان بر تن بود.

    پریمیوم کاتد حاصل از استخراج حلالی در اواسط روز حدود 90 یوان بر تن بود که نسبت به رنج 100 تا 110 یوان بر تن در آغاز روز کاهش داشت.اگر رالی قیمت آتی مس تا قبل از ماه مِی ادامه داشته باشد، انتظار نمی‌رود که پریمیوم نقدی در این سطوح باقی بماند.

    در روز 27 آوریل قیمت آتی مس در بورس شانگهای با تحویل ماه مِی با افزایش بیش از 700 یوان بر تن به 42 هزار و 750 یوان بر تن رسید که نسبت به روز گذشته حدود 2 درصد افزایش داشت. در نیمه روز معاملاتی، مس پرعیار با قیمت 42 هزار و 710 یوان تا 43 هزار و 20 یوان بر تن معامله شد، در حالی که قیمت مس کیفیت استاندارد بین 42 هزار و 700 یوان تا 43 هزار یوان بر تن بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر