۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات در اختیار معدنکاران کشور قرار گرفت

عصر معدن- مدیرعامل صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی کشور با اشاره به حمایت دولت از بخش معدن گفت: در این راستا از ابتدای سالجاری تاکنون ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات در اختیار معدن کاران و فعالان این بخش قرار گرفته است.;

۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات در اختیار معدنکاران کشور قرار گرفت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از ایرنا، فرید دهقانی روز پنجشنبه در نشست فعالان بخش معدن مراغه افزود: در راستای حمایت از فعالان بخش معدن، از 15 دی امسال سامانه «کارا» برای ارائه تسهیلات در این بخش راه اندازی می شود.

    وی ادامه داد: ارائه طرح توجیهی و سرمایه گذاری در بخش معدن توسط معدن کاران برای تخصیص تسهیلات لازم و حمایتی از آنها ضروری است.
    دهقانی اضافه کرد: باتوجه به ظرفیت بالای سرمایه گذاری در معادن مراغه، از سرمایه گذاران بخش های خصوصی و دولتی و نیز فعالان در این بخش حمایت های لازم انجام می شود.
    فرماندار مراغه نیز در این نشست با اشاره به ضرورت حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی در بخش معدن گفت: براساس رویکردهای دولت تدبیر و امید برای رونق این بخش، دستگاه ها و نهادهای دولتی نیز می توانند در کنار بخش خصوصی در معادن سرمایه گذاری و فعالیت کنند.
    حمید شکری افزود: مطالعه، اکتشاف، استخراج و فرآوری محصولات معدنی و معادن از جمله زمینه هایی است که می توان در آنها سرمایه گذاری متنوع و پربازدهی را شاهد بود.
    وی با اشاره به راه اندازی خانه معدن در شهرستان مراغه ادامه داد: در راستای ایجاد انسجام بین واحدهای فعال تولیدی فعال بخش معادن، این تشکل ایجاد می شود.
    وی اضافه کرد: با توجه به وجود مزیت های سرمایه گذاری، تاکنون یک شرکت فعال بخش خصوصی آمادگی مشارکت و حضور در بخش معدن این شهرستان را اعلام کرده است.
    ایوب خیراللهی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مراغه نیز در این نشست گفت: حمایت از فعالیت صنایع و واحدهای تولیدی فعال در بخش معدن از سیاست های دولت بوده و در این راستا اقدامات لازم انجام خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر