وام معدنداران کرمانشاه امهال می شود

عصر معدن- معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت اعلام کرد: با توجه به زلزله ۲۱ آبان ۹۶ کرمانشاه، تسهیلات معدنکاران این استان که از صندوق توسعه معادن دریافت کرده اند، امهال خواهد شد.;

وام معدنداران کرمانشاه امهال می شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از ایرنا، مهدی کرباسیان در دیدار با هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در استانداری افزود: امهال این تسهیلات به منظور کمک به زلزله زدگان و بازسازی مناطق زلزله زده انجام شده است.
    رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ( ایمیدرو) اظهارکرد: در زمینه پرداخت تسهیلات ایجاد معدن، استان کرمانشاه را در اولویت کاری خود قرار داده ایم.
    وی در ادامه با بیان اینکه از نظر اکتشاف معادن در کشور ضعیف هستیم، گفت: به منظور کشف معادن جدید در کشور و به ویژه استان کرمانشاه اقدام های حمایتی و تحقیقاتی انجام خواهیم داد.
    کرباسیان در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به پروژه ساخت کاغذ از مواد معدنی گفت: برای پروژه ساخت کاغذ از مواد معدنی در شهرستان اسلام آبادغرب 6 میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شده است.
    وی با بیان اینکه سازمان توسعه و نوسازی معادن کشور به منظور سرمایه گذاری در معادن کرمانشاه آمادگی کامل دارد، گفت: اگر سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در معادن استان تمایل داشنه باشند، سازمان ایمیدرو می تواند با آنان همکاری و مشارکت کند.

    کمک های وزارت صنعت به زلزله زدگان

    معاون وزیر صنعت در بخش دیگری از صحبت های خود به زلزله اخیر در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: مجموعه مدیریت استان کرمانشاه در زلزله اخیر اقدام های قابل توجهی انجام دادند.

    رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران افزود: برخوردی که دولت و ملت با زلزله کرمانشاه داشتند قابل تقدیر و بی‌نظیر بود.

    وی با بیان اینکه مردم مناطق زلزله زده از حمایت هایی که انجام شده راضی هستند، اعلام کرد: سازمان توسعه و نوسازی معادن کرمانشاه یک ‌پروژه مرکز توانبخشی‌ معلولان را در کرمانشاه انجام می دهد که به نظر می رسد مرداد ماه امسال به بهره برداری برسد.
    رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران گفت: این سازمان به همراه وزارت صنعت، معدن و تجارت به منظور کمک رسانی به زلزله زدگان آمادگی کامل دارد و در صورت نیاز کمک های بیشتری خواهد کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر