معاون اقتصادی استاندار یزد:

نابسامانی ارزی مشکل مدیریتی دارد

عصر معدن- معاون اقتصادی استاندار یزد در چهارمین همایش نقش معدن و صنایع معدنی در توسعه کشور گفت: در زمینه مشکلات ارزی باید مدیران با رفتار ویژه وارد عمل شوند.;

نابسامانی ارزی مشکل مدیریتی دارد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن»، علی زینی وند در این همایش اظهار کرد: یزد قدیمی ترین معدن سنگ آهن کشور را دارد اما در شرایط فعلی باید وضعیت خود را بدانیم.
    وی ادامه داد: اینکه چقدر از مواد اولیه کارخانه ها به تحریم ها متصل است  برای ما مشخص نیست. البته ثبت سفارش برای ماشین آلات انجام شده و نیاز است در این وقت محدود برای ورود آنها اقدام شود
    معاون اقتصادی استاندار یزد تصریح کرد: درباره منابع ارزی نابسامانی و مشکل مدیریتی وجود دارد و باید مدیران با رفتار ویژه به میدان وارد شوند.

    زینی وند بیان کرد: جمع بندی شفاف از میزان وابستگی استان به صنایع خارجی تهیه می کنیم و آن را به وزارت صمت ارائه خواهیم داد زیرا ایران بازار بزرگی دارد و هر اندازه امکان مانور بخش خصوصی را بالا ببریم در همان حد ما تاثیر تحریم ها را کم خواهیم کرد.

    وی در ادامه با اشاره به مشکل کم آبی اضافه کرد: دیگر به صنایعی که مصرف زیادی از  آب داشته و آلاینده هستند مجوز داده نمی شود.باید مشکل کمبود آب یزد مدیریت شود.استان یزد در آینده با مدیرت درست مشکل آب نخواهد داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر