مقام‌های بروکسل هشدار دادند؛

تاثیر مخرب تحریم شرکت «روسال» بر اهداف تجاری اتحادیه اروپا

عصر معدن- مقام‌های اتحادیه اروپا هشدار می‌دهند که تحریم‌های واشنگتن علیه غول صنعت آلومینیوم روسیه با منافع بلندمدت این اتحادیه در تناقض قرار دارد.;

تاثیر مخرب تحریم شرکت «روسال» بر اهداف تجاری اتحادیه اروپا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از ایلنا، فرانسه هشدار داد : تحریم‌های اعمال شده از سوی ایالات متحده بر شرکت «روسال» غول صنعت آلومینیوم روسی، با اهداف درازمدت اروپا در تضاد قرار دارد.
    به گزارش فایننشیال تایمز، فرانسه از متحدان اروپایی خود از جمله آلمان، ایتالیا و بریتانیا خواسته تا ایالات متحده را قانع کنند که از حجم تحریم‌های اعمال‌شده علیه روسیه بکاهد.
    این روزنامه به نقل از یک مقام فرانسوی، گزارش داد: تحریم‌های جدید آمریکا علیه مسکو، به‌طور مشخص شرکت روسال، تولیدکننده روسی آلومینیوم را هدف قرار داده و این امر «تاثیری مستقیم و عظیم بر تامین کالاهای کلیدی می‌گذارد»؛ امری که ممکن است به تعطیلی واحدهای صنعتی اروپایی بینجامد.
    این مقام رسمی گفت: این دست واحدهای صنعتی را نمی‌توان یک‌شبه بازگشایی کرد. بنابراین باید به راه‌حلی رسید، آن هم به‌سرعت. گفت‌وگوهایی سازنده با ایالات متحده در این رابطه در حال انجام است.
    انجمن فلزهای غیرآهنی آلمان (دبلیو‌وی‌دبلیو) به سهم خود، درباره «تغییرات محسوس» در بازار این کشور در پی تحریم‌های آمریکا علیه روسیه هشدار داده است.
    دبلیو‌وی‌دبلیو خواستار «راه‌حلی سریع و سیاسی و معافیت واردکنندگان اروپایی از این تحریم‌ها شد» و افزود: احتمال دارد که تولید آلومینیوم دچار اختلال شود و قیمت‌ها بالا برود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر