ترامپ به وعده‌های خود در صنعت فولاد عمل می‌کند

عصر معدن- رییس جمهور آمریکا شب گذشته از یکی از واحدهای فولادساز شرکت فولاد آمریکا US.Steel بازدید و به نکات جالبی اشاره داشت.;

ترامپ به وعده‌های خود در صنعت فولاد عمل می‌کند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از کامودیتی، ترامپ اظهار کرد: من فولاد و کارکنان آن را دوست دارم. فولادی که در آمریکا معدنکاری، ذوب و تولید می‌شود. در نتیجه باید از آمریکا بخریم و آمریکایی استخدام کنیم و این را قانون خود بدانیم.
    وی ادامه داد:خارجی‌ها در گذشته بازار و اشتغال ما را هدف گذاری کرده و با دادن یارانه، دامپینگ قیمت کردند تا خطوط تولید ما تعطیل شود.
    رییس جمهور امریکا افزود: آنها فکر ما را دزدیدند و طوری رفتار کردند که ایده مربوط به آنها است! 60 هزار کارخانه ناشی از سیاست تجارت آزاد تعطیل شد که باورنکردنی است.
    ترامپ تصریح کرد:سیاست‌های تعرفه ای ما جواب داده و شرکت‌های فولادی نه تنها واحدهای تعطیل شده را به مدار تولید بازگردانده اند، در حال سرمایه گذاری و احداث واحد جدید هستند.
    وی اضافه کرد: 70 هزار آمریکایی در مسیر اشتغال فولاد، شرکت فولاد آمریکا 7واحد تعطیل شده شامل کوره بلند شهر Granite را بازگشایی می‌کند.
    ترامپ با اشاره به زمان روی کار آمدن خود بیان کرد: از زمان انتخاب من، 3.5 میلیون شغل ایجاد شده و نرخ بیکاری سیاهپوستان و لاتین زبانها، به میزان کمترین تاریخ است.
    وی تصریح کرد: نرخ بیکاری زنان به کمترین سطح 65 ساله رسیده و به شما قول میدهم در چندماه آینده، کمترین تاریخ شود.
    ترامپ اضافه کرد: 95 درصد تولیدکنندگان آمریکا، به آینده خوشبین هستند و این یک رکورد تاریخی و ناشی از تعرفه و سیاست‌های ما است.
    وی همچنین گفت: سیاستمداران در گذشته به شما قول میدادند که بعد از انتخاب، مشکل را حل کنند، اما پس از نشستن پشت میز، همه چیز فراموش م‍‌‌ی‌شد. من سیاست مدار نیستم و به قول‌های داده شده عمل می‌کنم. تمامی سیاستمداران دنیا باید ابتدا کشور خود را اول بدانند. چرا از سیاست اول آمریکای من AMERICA.FIRST انتقاد میشود؟ داستان عوض شده و من اقدام کردم و وضعیت اقتصادی عالی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر