توافقات تجاری جدید امریکا و ژاپن

عصر معدن- نخست‌وزیر ژاپن می‌گوید: گفت و گوها با ترامپ در زمینه تجارت قبل از برگزاری جلسات این هفته سازنده بوده است.;

توافقات تجاری جدید امریکا و ژاپن
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، شینزو آبه، نخست وزیر ژاپن گفت: مذاکرات سازنده در مورد تجارت با رئیس جمهور ایالات متحده، دونالد ترامپ، در نیویورک روز یکشنبه پیش از دور دوم مذاکرات تجاری میان 2کشور در هفته جاری داشته است.
    وی به خبرنگاران در نیویورک گفت: آنها درباره تجارت و سرمایه گذاری سخن می‌گویند و دوباره تعهد خود را نسبت به شبه جزیره کره شمالی منعقد می کنند.
    آبه به خبرنگاران در جلسه توجیهی رسانه‌ای از NHK ژاپن گفت: " من به بحث در مورد تجارت با او در جلسه خود پس از ملاقات وزیر اقتصاد Motegi و نماینده تجاری آمریکا Robert Lighthizer ادامه خواهم داد.
    سخنگوی ارشد دولتی ژاپن نیز روز جمعه گفت: آبه و ترامپ روز چهارشنبه در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک نشستی برگزار خواهند کرد.
    Toshimitsu Motegi، وزیر اقتصاد ژاپن و Robert Lighthizer ، نماینده تجاری آمریکا، جهت آماده‌سازی زمینه برای این نشست، دومین دور مذاکرات تجاری خود را در روز دوشنبه برگزار خواهند کرد.
    ترامپ در توییتر درخصوص رفتن به نیویورک نوشته و گفته بود امشب با نخست‌وزیر ژاپن، آبه، درباره ارتش و تجارت صحبت می‌کند.
    دونالد ترامپ گفته است ما کارهای زیادی برای کمک به ژاپن انجام داده‌ایم، دوست داریم بیشتر روابط متقابل را ببینیم. همه کارها روبه‌راه خواهد شد ! "

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر