پیش بینی افزایش قیمت جهانی برای نیکل

عصر معدن- Nornickelمی گوید که ماشین الکتریکی موجب افزایش تقاضای نیکل می شود.;

پیش بینی افزایش قیمت جهانی برای نیکل
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، Nornickel ، شرکت معدن‌کاری روسیه، گفت: رشد تقاضا برای وسایل نقلیه الکتریکی، منجر به سرمایه گذاری و تولید در ذخایر نیکل می شود که این موضوع افزایش قیمت جهانی این فلز را به همراه دارد.

    Nornickel، دومین تولید کننده نیکل در جهان، اظهار کرد: تقاضا برای این فلز به جهت استفاده در باتری در نیمه اول سال جاری 38 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

    به گفته این شرکت با توجه به تقاضای بخش فولاد ضد زنگ این امکان برای افزایش قیمت ها به 15،750 دلار در هر تن در ماه ژوئن وجود دارد که بالاترین میزان آن طی چهار سال گذشته است.

    Nornickelبیان کرد: تقاضای پیش بینی شده برای وسایل نقلیه الکتریکی نیز یکی از عواملی است که باعث کاهش موجودی در صنعت شده است، زیرا سرمایه گذاران و تولید کنندگان باتری سهام خود را افزایش داده اند.

    روز جمعه پس از اعلام خبر پیشنهاد  رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین برای افزایش درآمد بیشتر برای بودجه دولتی از شرکت‌های فلز و معدن، سهم تولیدکنندگان نیکل در روز به میزان 1.9 درصد افزایش یافته است.

    Nornickel که با Brazil's Vale SA  مبارزه می‌کند تا بزرگ‌ترین تولید کننده نیکل باشد گفت: انتظار داشتیم که کسری نیکل در بازارهای جهانی از 15000 تن به 124،000 تن گسترش یابد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر