در یک دهه گذشته اتفاق افتاد

سرمایه گذاری ۱تریلیون دلاری معدنچیان

عصر معدن- معدنچیان طی دهه گذشته تقریبا یک سوم سرمایه‌گذاری را تعطیل کردند .;

سرمایه گذاری ۱تریلیون دلاری معدنچیان
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، تحقیق مورگان استنلی را نشان می‌دهد در حالیکه معدنچیان جهانی بیش از 1 تریلیون دلار در پروژه‌های اصلی در طول دهه گذشته سرمایه‌گذاری کرده‌اند، تقریبا یک سوم از آن - 273 میلیارد دلار برای دقیق بودن - نوشته شده‌است.
    در یک مطالعه که در رابطه با ( PricewaterhouseCoopers PwC) انجام شده است، بانک سرمایه گذاری آمریکا متوجه شد  میزان تقلیل ها تقریبا برابر با سود تقسیمی 40 شرکت برتر جهان در سال 2008 تا 2017 است.

    گزارشها  نشان می دهد ریو تینتو در زمینه آلومینیوم و پروژه های زغال سنگ و سرمایه گذاری های سنگین سهام BHP چندین میلیارد دلاری از ذخایر نفتی شیل دارد.
    اما متخصصان می‌گویند این صنعت تغییراتی کلیدی داشته‌ است که نشان‌دهنده " تخریب سرمایه " 15 سال اخیر است که نباید تکرار شود.
    در حال حاضر با پول نقد بازگشت به سهامداران زمانی که سود بالا رفته  بین 40تا 50درصد نسبت سود سهام تقسیم می شود، باعث کاهش خطر انتقال پول در اطراف در طول دوره های پرشور است.
    مورگان استنلی و PwC همچنین می گویند اکنون معدنچیان پیش بینی های رشد واقع گرایانه تری نسبت به ارزیابی های بسیار خوش بینانه در سال های پیش از رکود 2015-2017 داشتند که منجر به تصمیم گیری های سرمایه گذاری ضعیف شد.

     هیات مدیره همچنین سیاست‌های پاداش سخت‌تر  دارند، که جدول زمانی انگیزه‌های مبتنی بر سهم را توسعه داده و به طور فزاینده‌ای با استفاده از بازگشت سرمایه به عنوان یک معیار عملکرد مرکزی، به طور فزاینده‌ای از آن استفاده می‌کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر