اکتشافات جدید ریوتینتو با کمک چین

عصر معدن- ریوتینتو معامله اکتشافات جوی را با Minmetals چین تایید می کند.;

اکتشافات جدید ریوتینتو با کمک چین
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبرى «عصر معدن»، ریو تیونتو، با Minmetals، یکی از بزرگترین شرکتهای استخراج معدن چینی، برای کشف ذخایر معدنی در کشورهای آسیایی و دیگر نقاط جهان، همکارى مى کند.

    سرمایه گذاری٥۰ درصدى مشترک با Minmetals تحت حمایت دولت به دنبال یک توافقنامه فنی است که در ماه نوامبر امضا شده است، زمانی که هر دو طرف متعهد به جستجوی مشترک برای  سنگ معدن جدید هستند.

    ژان سباستین ژاک، مدیر اجرایی ریو تینتو، در این بیانیه اظهار مى کند : "تشکیل ارقام مشترک اکتشافی، نقطه عطف مهمی در همکاری رو به رشد ما با چین و Minmetals است که به طور فزاینده ای در صنایع معدنی جهان نقش دارد."

    ریوتینتو گفت: سرمایه ثبت شده این سرمایه گذاری 31.3 ملیون دلار است. البته سرمایه گذاری اولیه 5.5 میلیون دلار توسط هر یک از شرکت ها طی شش ماه پس از این همکارى اعلام شده است.

    این همکاری جایگزین یک شرکت تحقیقاتی طولانی مدت در زمینه تحقیقاتی ریوتینتو در سال گذشته با بزرگترین سهامدار شرکت آلومینیومی چین است.

    Minmetals، که عمدتا مس، روی و نیکل تولید می کند، دارای ذخایر سنگ آهن است، که تا اواسط اوت افزایش پیدا مى کند.

    در چند سال گذشته، پکن تلاش های خود را برای حمایت از تسلط به عنوان یک تامین کننده فلزات جهانی و کنترل منابع کلیدی برای تامین انرژی صنعت الکترونیک پیشرفته و رشد بخش خودروهای الکتریکی افزایش داده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر