استفاده نظامی امریکا از آلیاژ نقره -طلا

عصر معدن- ایالات متحده از آلیاژ نقره- طلائی جدید در سیستم نظامی استفاده می کند.;

استفاده نظامی امریکا از آلیاژ نقره -طلا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، دانشمندان با آزمایشگاه تحقیقاتی ارتش ایالات متحده، دانشگاه مریلند و دانشگاه ایالتی پالیستا در برزیل، یک آلیاژ طلا و نقره ای جدید با ایده و افزایش قدرت دستگاه های مورد استفاده توسط سربازان در میدان جنگ را ایجاد کردند.
    در مقاله‌ای که اخیرا در مواد نوری پیشرفته منتشر شد محققان توضیح می‌دهند که چگونه بر روی کنترل خواص نوری و plasmonic آلیاژهای طلا و نقره با تغییر ترکیب شیمیایی آلیاژ کار می‌کنند.
    دیوید بیکر، یکی از نویسندگان این مقاله، گفت : " ما آلیاژهای طلا / نقره‌ای با ویژگی‌های نوری تنظیم‌شده، شناخته‌شده به نام plasmon surface که می‌تواند در آرایه وسیعی از کاربردهای فوتونی به کار رود را مشخص کردیم. " تلاش بنیادین آزمایش و تئوری ترکیب شده برای توضیح مبدأ رفتار نوری آلیاژها است.
    این کار نشان می دهد که ساختار الکترونیکی سطوح فلزی ممکن است بر اساس تغییر ترکیب شیمیایی آلیاژ، راه را برای ادغام با بسیاری از کاربردهای مختلف که در آن فلزات جداگانه در اختیار داشتن ویژگی های مناسب نیست. "
    به گفته محققان، با کشف این خواص به آنها اجازه می دهد تا پراکندگی نوری و قابلیت برداشت نوری آلیاژها بهینه سازی شوند. این بدان معنی است که این مواد می توانند سیستم های ساخته شده از عناصر فردی مثل طلا را بهتر کنند.
    جورج مک کلور، همکار نویسنده، گفت: "بینش مقاله برای سربازان مفید است زیرا می توان آنها را به انواع برنامه های کاربردی شامل، تشخیص و کاربرد لیزر نانومواد آشنا کرد."
    به عنوان پی‌گیری این کار، دانشمندان در حال حاضر به آلیاژهای فلزی دیگر نگاه می‌کنند و پیش‌بینی می‌کنند که روش ترکیبی و محاسباتی ترکیبی آن‌ها ممکن است به سایر مواد، از جمله سیستم‌های nonmetallic بسط داده شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر