سناریوی صعودی برای فلزات استراتژیک

عصر معدن- گزارش اتحادیه اروپا شاهد سریعترین رشد تقاضای غیرمستقیم برای فلزات مورد استفاده در باتری است.;

سناریوی صعودی برای فلزات استراتژیک
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، در تجزیه و تحلیل روند جدید صنعت، Fitch Solutions  روند تقاضای پایه ، بازار گاوی و خرسی برای فلزات باتری EV را طی سال های آینده در اروپا ، آمریکا و چین بیان می کند.
    با استفاده از پیش بینی های مربوط به وسیله نقلیه الکتریکی موجود (EV)، Fitch مجموعه جدیدی از فرضیات را برای فروش EV ایجاد و تقاضای جغرافیایی فلزات باتری را به تقاضای مستقیم تقسیم کرد که این به تقاضا از هر کشور یا منطقه ای اشاره دارد که تولید باتری در داخل و تقاضای غیرمستقیم صورت می گیرد، یا به تقاضا از کشور یا مناطقی اطلاق می شود که فروش EV ممکن است باعث افزایش تقاضا برای باتری های حاوی فلزات کلیدی شود که در مناطق دیگر تولید می شود.
    " Fitch " ادامه داد که چین همچنان به عنوان محرک اصلی تولید کنندگان مستقیم EV در جهت اهداف تولید و پشتیبانی دولت باقی خواهد ماند، اما می‌گوید که رشد در این زمینه از سال 2025 به بعد کاهش خواهد یافت، چرا که اهداف تولید خودرو سازان به پایان می‌رسند.
    از این یافته ها، تحلیلگران Fitch تخمین می زنند که رشد تقاضای غیرمستقیم برای کبالت ، نیکل و لیتیوم تحت سناریوی صعودی قوی ترین رشد در سراسر اتحادیه اروپا خواهد بود، که تحت فرضیه سیاست های مطلوب قرار دارد.
    Fitch می‌گوید که رشد تقاضای غیرمستقیم برای این سه فلز به طور کلی پشت سر همه سناریوهای در ایالات‌متحده عقب‌افتاده است.
    Fitch نگاه مثبت به بازار EV چین را حفظ می کند زیرا شدت گرفتن رقابت از مارک های اصلی وسایل نقلیه باعث کاهش هزینه ها و انتخاب بهتر خواهد شد ، این امر باعث می شود مصرف کنندگان تمایل بیشتری برای جابجایی به EV ها داشته باشند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر