معدنچیان بزرگ به دنبال تصاحب بازار باتری EV

عصر معدن- معدنچیان برتر در مورد راهکارها و مسیرهای رونق باتری EV تقسیم می شوند.;

معدنچیان بزرگ به دنبال تصاحب بازار باتری EV
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، بزرگترین معدنچیان جهان، از جمله BHP Group و Glencore Plc ، سرانجام به انقلاب باتری وسایل نقلیه برقی اعتقاد پیدا کردند. با این حال آنچه که در مورد آنها موافق نیستند این است که کدام فلزات بهترین مواجهه بلند مدت را در اختیار بازار جهانی در حال توسعه قرار می دهند.
    BHP   یک واحد نیکل در استرالیا غربی را که به نطر می رسد ذخیره اش رو به کاهش است برای هدف قرار دادن این بخش احیا کرده و این درحالی است که گروه ریوتینتو در حال تسریع کار برای ورود به بازار لیتیوم است. از سوی دیگر گلنکور روی کبالت و مس تمرکز دارد و Anglo American Plc در حال بررسی چشم اندازهای پلاتین و پالادیوم برای استفاده در فناوری های باتری آینده است.
    ادوارد هایگل، رئیس دارایی در واحد نیکل غرب BHP گفت: "ما همه مواد ورودی باتری - نیکل ، کبالت، لیتیوم را بررسی کردیم. "ما فکر می کنیم که در میان مدت تا طولانی مدت حاشیه ای برای نیکل وجود خواهد داشت و فکر می کنیم این کالایی جذاب است."
    BHP ، بزرگترین معدنکار نیز امسال با تلاش های طولانی مدت به دنبال خریدار این بخش بود و تصمیم گرفت که نیکل غرب را حفظ کند و از رشد پیش بینی باتری های لیتیوم یونی و کمبود عرضه نیکل با کیفیت بالا سود ببرد. از سه ماهه دوم سال 2020 ، این واحد تولید سولفات نیکل به رنگ روشن فیروزه ای - یک ماده اولیه عالی برای زنجیره تأمین باتری - از یک پالایشگاه نیکل را آغاز می کند که با برنامه هایی برای انجام بالقوه بزرگترین گسترش صنعت خواهد بود.
    به گفته آنجلا دورانت ، تحلیلگر اصلی مستقر در سیدنی در Wood Mackenzie Ltd ، چشم انداز مواد اولیه ساخت باتری در حالی ثابت می شود که دولت ها اهداف خود را برای اتمام وسایل نقلیه موتور احتراق تعیین کنند و خودروسازان متعهد به گسترش خطوط مدل های برقی شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر