آغاز پروژه معدنی درکمربند آبی کبالت-نقره

عصر معدن- Meteoric اعلام کرد: یک قرارداد الزامی برای به دست آوردن ۱۰۰درصد مالکیت پروژه لورین کبالت، واقع در ۹ کیلومتری شهر کبالت در اونتاریو، کانادا را امضا کرده‌است.;

آغاز پروژه معدنی درکمربند آبی کبالت-نقره
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» در یک خبر رسمی، این شرکت اعلام کرد: کسب این پروژه، بخشی از استراتژی برای رشد موقعیت در کمربند آبی کبالت – نقره  اونتاریو است. در این کمربند 50 میلیون پوند کبالت و 600 میلیون اونس نقره در طول یک دوره 60 ساله تولید شده است.
    اکنون زمین شناسان در حال انجام نقشه‌برداری دقیق و کامل کردن برنامه ای برای نمونه‌برداری هستند.
    به گفته مدیر تئوری کبالت Tony Cormack، منطقه پروژه شامل شفت‌های تاریخی و کبالت نقره ای تاریخی است که هرگز با استفاده از تکنیک های پیشرفته اکتشافی مورد بررسی قرار نگرفته است.
    "منطقه لورین به دلیل داشتن کبالت معروف است، در این راستا در گزارش تاریخی در دهه 1930 آمده است در ارتفاع 168 فوتی ( 53 متر ) شفت به مقدار زیادی کبالت وجود دارد. اگرچه مقادیر نقره آن بالا نبوده است .
    Lorrain دارای ساختار گسل منطقه‌ای شناخته شده به عنوان Cross-Lake fault است و به عنوان کنترل اصلی کانی سازی کبالت / نقره در کمپ کوبالت تفسیر شده و از طریق مناطق وسیعی از نقشه های Nipissing Diabase ردیابی می شود.
    بر اساس این گزارش  Lorrain در نزدیکی مرکز تولید تاریخی شهر کوبالت واقع شده و دارای کارهای بسیار مهم تاریخی و کانی سازی کبالت فراوان و قابل ملاحظه است.
    "اندرو تونکس، MD Meteoric، گفته است: در کمربند انتاریو کبالت و طی هفته‌های آینده، تمرکز ما به سوی فعالیت های اکتشافی طراحی شده برای شناسایی کانی سازی و برنامه های در حال انجام حفاری آینده ما تبدیل خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر