تولید مس در ۲۰۱۹ بدون تغییر باقی می ماند

عصر معدن- گروه بین المللی مس ICSG) ) پیش بینی می کند تولید معادن مس جهان در سال ۲۰۱۸ حدود ۳ درصد رشد داشته و در سال ۲۰۱۹ بدون تغییر باقی خواهد ماند.;

تولید مس در ۲۰۱۹ بدون تغییر باقی می ماند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، در ماه آوریل نماینده های دولت و مشاوران صنعت با بسیاری از تولیدکنندگان مس در لیسبون، پرتغال، برای بحث در مورد مسائل کلیدی موثر بر بازار مس جهانی ملاقات کردند. دیدگاه ICSG در مورد تعادل جهانی تولید و استفاده از مس در محصولات در جلسه کمیته آماری مورد بررسی قرار گرفت.
    با وجود کاهش تولید نفت جهان در سال 2017 به دلیل قطع رابطه و فقدان خروجی قابل‌توجه از پروژه‌های جدید یا توسعه، بخشی از رشد پیش‌بینی‌شده سال 2018 به دلیل بازیابی از خروجی محدود سال گذشته، در شیلی و اندونزی است.
    علاوه بر این، انتظار می رود تولید سال 2018 از بازسازی دوباره ظرفیت موقت بسته در جمهوری دموکراتیک کنگو (زیمبابو) و زامبیا و به میزان کم، تولیدات اضافی از پروژه های جدید یا گسترش در جریان باشد.
    علاوه بر این، رشد در استخراج و الکترولیز (SX-EW) مشابه خواهد بود، زیرا کنسانتره از بهبود تولید در تعدادی از معادن، از جمله معدن مس Escondida در شیلی و معدن گریسبرگ در اندونزی SX-EW در نتیجه بازسازی معادن مس و کبالت زیرزمینی Kamoto در DRC افزایش پیدا می کند و بیشتر از جبران SX-EW در سایر نقاط، به ویژه در شیلی، کاهش خواهد یافت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر