افزایش ۹۹ دلاری قیمت مس در بورس لندن

عصر معدن- روز سه‌شنبه ۶ خرداد ماه سال ۱۳۹۹، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین ۹۹ دلار افزایش داشته و به پنج هزار و ۳۴۲ دلار رسیده است.;

افزایش ۹۹ دلاری قیمت مس در بورس لندن
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از فلزات آنلاین، قیمت مس در روز سه‌شنبه 6 خرداد ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز جمعه، 1.9 درصد رشد داشته و نسبت به هفته پیشین 0.5 درصد افزایش را تجربه کرده و به پنج هزار و 342 دلار رسیده است.

    قیمت سه ماهه مس در معاملات روز سه‌شنبه 6 خرداد ماه، با افزایش  103 دلاری نسبت به روز معاملاتی پیش از آن، 2 درصد رشد داشت و پنج هزار و 375 دلار اعلام شد. قیمت سه ماهه فلز سرخ نسبت به هفته پیش 0.6 درصد رشد را تجربه کرده است.

    روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نشان می دهد که موجودی این فلز در انبارهای بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه 6 خرداد ماه، با کاهش 850 تنی نسبت به روز معاملاتی پیش از آن همراه بوده و از 271 هزار و 775 تن به 270 هزار و 925 تن رسیده است.

    وضعیت کانتنگو و بکواردیشن بازار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نمایانگر این است که در روز سه‌شنبه 6 خرداد ماه در بورس فلزات لندن قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز نسبت به جمعه، افزایش چهار دلاری داشته و برابر با 34 دلار بر تن گزارش شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر