در سومین نشست کارگروه طرح احیای معادن کوچک مقیاس مطرح شد:

استقبال معدنکاران مس و طلای آذربایجان شرقی از اجرای طرح احیای معادن کوچک

عصر معدن- معدنکاران مس و طلای آذربایجان شرقی از اجرای طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس در این حوزه های معدنی استقبال کردند.;

استقبال معدنکاران مس و طلای آذربایجان شرقی از اجرای طرح احیای معادن کوچک
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، سومین نشست کارگروه طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس در آذربایجان شرقی طبق تفاهم نامه انجام شده بین شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران و معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری مذکور در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت و با محوریت معادن طلا و مس برگزار شد.

    این جلسه تخصصی با دارندگان مجوز بهره برداری معادن مس و طلای استان آذربایجان شرقی با هدف اجرایی و عملیاتی کردن اقدامات و پیشنهادات کلینیکی برای فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس طلا و مس استان در مناطق باشماق، انجرد، الوند، مزرعه و غیره برگزار شد.

    معرفی معادن برای رفع مشکلاتی از جمله منابع طبیعی به شورای هماهنگی طرح، معرفی معادن برای دریافت تسهیلات به صندوق بیمه فعالیت های معدنی، تامین خوراک برخی واحدهای فرآوری و کمک و معرفی برای فروش محصولات، ازجمله راهکارهای عملیاتی ارایه شده در جلسه بود که طبق زمانبندی تعیین شده اجرایی خواهد شد.

    موفقیت در این حوزه، نیازمند همکاری و تعامل سازمان های نظام مهندسی معدن، زمین شناسی، خانه معدن، معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری و نمایندگان طرح احیا است.

    این جلسه با مدیریت نایب رییس هیات مدیره ایمپاسکو، سرپرست اقتصادی و سرمایه گذاری طرح، نماینده ایمپاسکو در استان، رییس اداره امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، رئیس خانه معدن استان و نماینده معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد.

    براساس این گزارش، پیش از این، موضوع معادن زغال سنگ استان و انجام راهکارهای اجرایی در این حوزه، در جلسه کارگروه طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس مطرح شده بود.

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر