سهام شرکت "مس نوادا" وارد بازار شد

عصر معدن- سهام شرکت مس نوادا (TSX: NCU ) روز پنج شنبه پس از اینکه هیات‌مدیره شرکت برای ساخت یک معدن زیرزمینی Pumpkin تصمیم گرفت، وارد بازار شد.;

سهام شرکت "مس نوادا" وارد بازار شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، در مقایسه با حجم معاملات معمولی بیش از 3برابر، شرکت مس نوادا پس از بازنشستگی برخی از دستاوردهای آن، 12 درصد بالاترین قیمت را برای ارزش بازار 304 میلیون دلاری افزایش داد.
    مس نوادا در بیانیه‌ای اعلام کرد: این تصمیم پس از عرضه عمومی 108.5 میلیون دلاری شرکت سهامی مشترک و فعالیت‌های پیش سازه‌ای است که از ماه می سال جاری ادامه دارد.
    تصمیم برای تولید در مقیاس کامل، به این شرکت اجازه می‌دهد تا 70 میلیون دلار از قرارداد توزیع فلز قیمتی خود را کاهش دهد.
    مدیرعامل شرکت مت گلی که در اوایل سال جاری از شرکت «طلای باریک» به نوادا مس پیوست، گفت پروژه تصفیه شامل پروژه پردازش و تکمیل معدن زیرزمینی خواهد بود و اولین قدم کلیدی در استراتژی توسعه پایدار، رشد مرحله‌ای از پایگاه خود در نوادا است.
    حدود 220 میلیون دلار قبلا به پروژه توخالیPumpkin  تزریق شده ‌است. شرکت مس نوادا برنامه‌ای تهاجمی دارد تا اولین کنسانتره را در ربع چهارم سال آینده شروع کند.
    در طول 5سال اول عملیات خود هر ساله  5هزارتن مس در روز معدن زیرزمینی 60 میلیون پوند مس و همچنین 9000 اونس طلا و 173 هزار اونس نقره تولید خواهد کرد.
    طرح معدن مبتنی بر ذخایر کلی23/9 میلیون تن است که 1/74 درصد مس معادل با سطح متوسط 2درصد مس در طول پنج سال اول تولید است.
    طبق گزارش مس نوادا،  Pumpkin Hollow، دارای یک زندگی اولیه13/5 سال با "پتانسیل قابل توجهی از منابع شناسایی شده است".
    گزارش فنی شرکت NI 43-101 نوامبر 2017 همچنین گزینه ای برای توسعه 70،000 تن در هر روز معدن زیرزمینی و باز گشت در این ملک را فراهم می کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر