قطار مس در مسیر کاهش قیمت ترمز برید

عصر معدن- بهای فلز مس در هفته قبل در بازارهای جهانی با نوساناتی همراه بود، اما به طور کلی در هفته گذشته روندی نزولی داشت. به نحوی که قیمت این فلز بنیادین از قیمت ۶۵۹۴.۵ دلار به ازای هر تن در تاریخ ۹ ماه جولای سال ۲۰۱۸ میلادی، به قیمت ۶۱۶۵.۰۰ دلار به ازای هر تن در تاریخ ۱۳ ماه جولای سال جاری میلادی، افت کرد و طی هفته اخیر افتی معادل ۳.۴ درصد داشت.;

قطار مس در مسیر کاهش قیمت ترمز برید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، با توجه به شواهد و اسیلاتورهای موجود در تحلیل تکنیکال، فلز مس روند بلند مدت صعودی دارد  و لازم به ذکر است که این فلز بنیادین، نوساناتی را نیز در این بین تجربه خواهد کرد.
    گروه تحلیلی کارگزاری سی ولکس نوشت: در هفته گذشته فلز بنیادین مس روندی نزولی داشت و این پیش بینی برای هفته آینده وجود دارد که فلز مس مجددا روندی نزولی داشته باشد. در این صورت فلز اگر مس بخواهد نزول یابد، در این صورت با عبور از نزدیکترین ساپورت مهم و تاریخی خود یعنی 6000 دلار به ازای هر تن، احتمال این که قیمت مس، تا سطح حمایتی 5700 دلار به ازای هر متریک تن نزول یابد، وجود دارد.
    در غیر این صورت چنانچه مس بخواهد روندی صعودی داشته باشد در صورت عبور کردن از نزدیکترین مقاومت مهم خود که 6300 دلار به ازاء هر متریک تن بوده و احتمال می رود تا مقاومت 65000 دلار به ازای هر متریک تن نیز افزایش خواهد یافت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر