« Mantos Copper » به دنبال حامی مالی برای پروژه های مسی

عصر معدن- معدنچی شیلی Mantos Copper به دنبال خریدار برای کمک به گسترش مالی است.;

« Mantos Copper » به دنبال حامی مالی برای پروژه های مسی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن»، این شرکت گفته‌است که Mantos Copper، یک معدنچی که از سوی حقوق صاحبان سهام مورد حمایت قرار گرفته‌است ، به دنبال پیدا کردن خریدار برای کمک به تامین مالی توسعه معدن هایی است که در سال 2015 از آمریکا خریداری کرده‌است.
    صاحب این شرکت، یک کنسرسیوم به رهبری شرکت سرمایه گذاری بریتانیا Audley Advisors و Orion Mine Finance Group، معادن Mantos Blancos و Mantoverde را برای 300 میلیون دلا به اضافه 200 میلیون دلار در پرداخت های مشروط قرارداد خریداری کردند.
    در ماه آوریل، Mantos Copper اعلام کرد: پس از اخذ مجوزهای زیست محیطی، علیرغم افزایش هزینه های تولید، منافع معادن را افزایش می دهد.
    برای تامین مالی این توسعه که حدود 1 میلیارد دلار هزینه خواهد داشت ، Mantos Copper  بانک سرمایه‌گذاری فرانسوی را در بخش تامین مالی بدهی و بانک نوا اسکوشیا برای افزایش دارایی استخدام کرد.
    این شرکت هم اکنون از بانک نووا اسکوشیا برای یافتن یک خریدار استفاده می کند.
    John MacKenzie ، مدیر ارشد اجرایی، در یک مکالمه تلفنی به رویترز گفت : " اگر بانک نوا یک سهامدار عمده برای این شرکت پیدا کند، این مبلغ نیز در نظر گرفته می‌شود و بالاتر از تامین سرمایه سهامداران است. "
    هنگامی که این پروژه ها بین سال های 2020 تا 2021 تکمیل می شوند، Mantos Copper انتظار دارد تولید سالانه تقریبا به 165000 تن در سال دست پیدا کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر