بهبود سرمایه‌گذاری در بخش معادن برزیل با برنامه‌های دولت جدید

عصر معدن- مدیر اجرایی کمپانی Appian گفت: سرمایه‌گذاران نسبت به آینده صنعت معادن در برزیل تحت برنامه‌های دولت جدید فدرال خوش‌بین هستند و امیدوار هستند فرصت‌های جدیدی در این صنعت وجود داشته باشد.;

بهبود سرمایه‌گذاری در بخش معادن برزیل با برنامه‌های دولت جدید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از مس پرس، Jair Bolsonaro رئیس‌جمهور جدید برزیل که از ابتدای سال 2019 قدرت را به دست گرفت در طول مبارزات انتخاباتی خود عهد کرد که بخشی از اراضی حفاظت‌شده کشور را برای اکتشاف مواد معدنی باز کند.
    به گفته مدیر این کمپانی اگرچه با توجه به شکسته شدن سد در برزیل اکنون مقررات موجود سخت‌تر شده است، اما قوانین برای توسعه اراضی تحت حفاظت محیط‌زیست تسهیل شده و فضای کلی برای سرمایه‌گذاری مثبت است.
    کمپانی مشاور سرمایه‌گذاری Appian عملیات معدنی در برزیل را مدیریت می‌کند. پروژه‌های آن‌ها شامل پروژه‌های توسعه‌ای Serrote  و Santa Rita است.
    پروژه Serrote توسط کمپانی Mineracdo Vale Verde به بهره‌برداری می‌رسد و پیش‌بینی می‌شود از نیمه اول سال 2021 تولید خود در حدود 20 هزار تن مس محتوی در کنسانتره را آغاز کند. این اولین معدنی است که در ایالت Alagoas واقع در شمال شرق برزیل احداث شده است.
    مطالعات امکان‌سنجی که اخیراً منتشرشده است نشان می‌دهد که معدن Serrote حاوی 52 میلیون و 65 هزار تن ذخایر معدنی شامل مس با عیار 0،6 درصد و 0،1گرم در هر تن طلا است. عمر این معدن14 سال تخمین زده‌شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر