با حضور مقامات عالیرتبه کشور انجام می شود؛

برنامه رونمایی از "طرح توسعه زنجیره مس ایران" طی دهه فجر

عصر معدن- آئین رونمایی از "طرح توسعه زنجیره توسعه مس ایران" با حضور مقامات عالیرتبه کشور طی دهه فجر برگزار می شود.;

برنامه رونمایی از "طرح توسعه زنجیره مس ایران" طی دهه فجر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، این طرح با چشم انداز "پیشران و مولدسازی در توسعه پایدار زنجیره مس" و با رویکرد تولید محصولات با ارزش افزوده بالا "پیشران توسعه معدنی کشور" پا به عرصه فعالیت های معدن و صنایع معدنی ایران می گذارد.

    طرح فوق در جهت تولید ثروت برای کشور با نگرش جهانی و با رعایت الزامات توسعه پایدار و انقلاب صنعتی چهارم فعالیت خواهد کرد. این امر با به کارگیری ظرفیت های بخش خصوصی توانمند، دانش بنیان ها و مشارکت سرمایه گذاران داخلی و خارجی، توسعه متوازن در زنجیره مس به ویژه صنایع پائین دستی را رقم می زند.

    یکی از مهمترین دلایل شکل گیری فعالیت این مجموعه تحقق بخشیدن به اهداف کمی برنامه هفتم توسعه در حوزه مس است که با رویکرد افزایش سهم حوزه معدن و صنایع معدنی در صادرات غیرنفتی و به کارگیری فناوری و تکنولوژی روز و هوشمند در ایجاد و توسعه زنجیره مس انجام می شود.

    این طرح عظیم با ایجاد شهرک تخصصی و صنایع پائینی دستی مس در یکی از مناطق ویژه اقتصادی ایمیدرو، شکل می گیرد و به دنبال حضور امن و پایدار سرمایه گذاران داخلی و خارجی با در نظر گرفتن مشوق های اقتصادی است که نوید یک شهرک تخصصی نوین را در کشور خواهد داد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر